Senkefeld: "We need time with Magnuson but we will have chemistry"
Bert Senkefeld spoke about Panathinaikos' friendlies, as well as his collaboration with Hordur Magnuson, with the Dutch central defender stating that chemistry will be found with the Icelander and that the "greens" will be more ready in the official games.
Panathinaikos has entered the final stretch of its preparation for the games against Slavia Prague, with Bart Schenkefeld reporting that the "greens" will be ready for the official games.
In detail, the Dutch central defender of the "Clover" reported the following:
On the test with Volos, the two different halves and the fact that Panathinaikos didn't score again: "We certainly didn't play our best game, especially in the first half, but we are in a period where the results don't count as much as some things we try to be as ready as possible for the official matches".
On whether Panathinaikos has time to be ready for the matches against Slavia: "At the end of the day, the result in a friendly doesn't matter. Each game is different and has its own story. Okay, you can win... 7-0 in a friendly and play Slavia and not get a good result. The most important thing right now is to learn some things and how we will improve on the field. Agreed, you always enter the field to win, but that was not the main thing in the last friendly we played with Volos. We didn't create many chances and on the other hand we allowed the opponent to create some phases against us. And the last one shouldn't have happened."
On his collaboration with Magnuson: "It was the first time that Hordur and I played together in a match. We need time, but the most important thing is that we have to make this all work well. And we will do it..."
*** Σένκεφελντ: «Χρειαζόμαστε χρόνο με τον Μάγκνουσον αλλά θα αποκτήσουμε χημεία»
Για τα φιλικά του Παναθηναϊκού, αλλά και την συνεργασία του με τον Χόρντουρ Μάγκνουσον μίλησε ο Μπερτ Σένκεφελντ, με τον Ολλανδό κεντρικό αμυντικό να αναφέρει πως θα βρεθεί η χημεία με τον Ισλανδό και πως οι «πράσινοι» θα είναι πιο έτοιμοι στα επίσημα παιχνίδια.
Ο Παναθηναϊκός έχει μπει στην τελική ευθείας της προετοιμασίας του για τα παιχνίδια με την Σλάβια Πράγας, με τον Μπαρτ Σένκεφελντ να αναφέρει πως οι «πράσινοι» θα είναι έτοιμοι στα επίσημα παιχνίδια.
Αναλυτικά ο Ολλανδός κεντρικός αμυντικός του «τριφυλλιού» ανέφερε τα εξής:
Για το τεστ με το Βόλο, τα δύο διαφορετικά ημίχρονα και το γεγονός ότι δεν σκόραρε ξανά ο Παναθηναϊκός: «Σίγουρα δεν κάναμε και το καλύτερο παιχνίδι μας, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, αλλά είμαστε σε μία περίοδο που δεν μετρούν τόσο τα αποτελέσματα, όσο κάποια πράγματα που δοκιμάζουμε για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι στα επίσημα ματς».
Για το αν έχει το χρόνο για να είναι έτοιμος ο Παναθηναϊκός στα ματς με τη Σλάβια: «Στο τέλος της ημέρας, δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα σε ένα φιλικό. Κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό κι έχει τη δική του ιστορία. Οκέι, μπορεί να κερδίσεις... 7-0 σε ένα φιλικό και να παίξεις με τη Σλάβια και να μην πάρεις καλό αποτέλεσμα. Το πιο σημαντικό αυτή την στιγμή είναι να μάθουμε κάποια πράγματα και πως θα βελτιωθούμε μέσα στο γήπεδο. Σύμφωνοι, πάντα μπαίνεις στο γήπεδο για να νικήσεις, αλλά δεν ήταν αυτό το βασικό στο τελευταίο φιλικό που δώσαμε με τον Βόλο. Δεν δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες κι απ’ την άλλη επιτρέψαμε στον αντίπαλο να δημιουργήσει κάποιες φάσεις εναντίον μας. Και το τελευταίο δεν έπρεπε να συμβεί».
Για τη συνεργασία του με τον Μάγκνουσον: «Ηταν η πρώτη φορά που παίξαμε μαζί με τον Χόρντουρ σε αγώνα. Χρειαζόμαστε χρόνο, αλλά το πιο σημαντικό είναι πως πρέπει να το κάνουμε όλο αυτό να δουλέψει καλά. Και θα το κάνουμε...».
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου