ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Νταμπό: «Μίλησα με τον Μοντέστο και μου εξήγησε την ιστορία του συλλόγου, παίζω σε πολλές θέσεις» (vid)

Dabo: "I talked to Modesto and he explained the history of the club to me, I play in many positions" (vid)

Abdoulaye Dabo made his first statements as a footballer of the Olympiacos team.

Among other things, Dabo stressed that "I spoke with François Modesto and he explained the history of the club to me. He told me that we have a coach who likes to bring in new players and play well. To play good football. That 's what I want, too. I'm happy here. I can play in many places. I will help wherever I am asked. To all Olympiacos fans: Let's go ".

*** Νταμπό: «Μίλησα με τον Μοντέστο και μου εξήγησε την ιστορία του συλλόγου, παίζω σε πολλές θέσεις» (vid)

Ο Αμπντουλαγιέ Νταμπό έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ομάδας του Ολυμπιακού.

Μεταξύ άλλων ο Νταμπό τόνισε ότι «μίλησα με τον Φρανσουά Μοντέστο και μου εξήγησε την ιστορία του συλλόγου. Μου είπε ότι έχουμε έναν προπονητή που του αρέσει να αναδεικνύει τους νέους παίκτες και να παίζει καλά. Να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Αυτό θέλω και εγώ. Είμαι χαρούμενος εδώ. Μπορώ να παίξω σε πολλές θέσεις. Όπου μου ζητηθεί θα βοηθήσω. Προς όλους τους φιλάθλους του Ολυμπιακού: Πάμε».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου