
Bender: "With great intensity from the first minute"
Dragan Bender stood in the person that Maccabi should show against Panathinaikos OPAP
Details of what the Croatian power forward / center said:
"We have to start with high intensity from the first minute, as we showed against Barcelona. Everyone who came off the bench brought the same intensity, which helped us a lot to win the game. "The last pair of games made me more aggressive, going out there and creating situations for myself and others that help me get into the game."
*** Μπέντερ: «Με μεγάλη ένταση από το πρώτο λεπτό»
Στο πρόσωπο που θα πρέπει να δείξει η Μακάμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ στάθηκε ο Ντράγκαν Μπέντερ
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κροάτης πάουερ φόργουορντ/σέντερ:
«Πρέπει να ξεκινήσουμε με υψηλή ένταση από το πρώτο λεπτό, όπως δείξαμε απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Όλοι όσοι ήρθαν από τον πάγκο έφεραν την ίδια ένταση, κάτι που μας βοήθησε πολύ να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το τελευταίο ζευγάρι αγώνων με έκανε πιο επιθετικό, να πηγαίνω εκεί έξω και να δημιουργώ καταστάσεις για τον εαυτό μου και τους άλλους που με βοηθούν να μπω στο παιχνίδι».
Πηγή: Onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου