ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Πασκουάλ: "Νιώθω κομμάτι της χώρας, είμαι σοκαρισμένος"

Pasqual: "I feel part of the country, I am shocked"

Chavez Pascual is shocked by the tragic images he faces in eastern Attica after the fires.
Read the statement of support given by Panathinaikos coach.

After two years in Greece, Chavez Pasqual also feels a little Greek. Like a piece of this country. The coach of Panathinaikos therefore expressed the sadness that he has felt in recent days, seeing the dozens of casualties and the hundreds of families being hit by the fiery turmoil that burned the eastern Attica in the last 24 hours.

The Panathinaikos coach's statement:

"I am deeply shocked by this huge catastrophe and the human souls that have been lost in Attica. After two years, I feel part of the country and am shocked, I want to express my solidarity and solidarity with the Greek people and my sincere condolences to families of the victims. "Courage Greeks My thoughts and prayers with you".
===Πασκουάλ: "Νιώθω κομμάτι της χώρας, είμαι σοκαρισμένος"

Ο Τσάβι Πασκουάλ δηλώνει σοκαρισμένος από τις τραγικές εικόνες που αντικρίζει στην ανατολική Αττική μετά τις πυρκαγιές. Διαβάστε τη δήλωση συμπαράστασης που έκανε ο προπονητής του Παναθηναϊκού.

Έπειτα από δύο χρόνια στην Ελλάδα ο Τσάβι Πασκουάλ αισθάνεται πλέον και λίγο Έλληνας. Σαν ένα κομμάτι αυτής της χώρας. Ο προπονητής του Παναθηναϊκού εξέφρασε λοιπόν κι αυτός τη θλίψη που αισθάνεται τις τελευταίες ημέρες, βλέποντας τα δεκάδες θύματα και τις εκατοντάδες οικογένειες να έχουν πληγεί από την πύρινη λαίλαπα που έκαψε τα τελευταία 24ωρα την ανατολική Αττική.

Η δήλωση του προπονητή του Παναθηναϊκού:


"Είμαι βαθιά συγκλονισμένος γι' αυτή την τεράστια καταστροφή και τις ανθρώπινες ψυχές που χάθηκαν στην Αττική. Μετά από δύο χρόνια, νιώθω κομμάτι της χώρας και είμαι σοκαρισμένος. Θέλω να εκφράσω τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μου στον ελληνικό λαό και τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων. Κουράγιο Ελληνες. Οι σκέψεις και οι προσευχές μου μαζί σας".
Πηγή: Sport 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου