ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 7 Ιουλίου 2024

Το συγκινητικό 'αντίο' του Κρόος: "Ευχαριστώ ποδόσφαιρο, όβερ"

Kroos' emotional farewell: "Thank you football, over"

Toni Kroos, through an emotional post on social media, said goodbye to the world of football and thanked everyone for their support and love.

An end to a huge 17-year career was put by Toni Kroos, who hung up his football boots with not the most ideal finale, but with a painful exclusion of Germany from the "4" of Euro 2024.

The great German footballer said "goodbye" to the world of football through a post on social media, he thanked his own people, the teams he played for and the world, stressing that without them this great career would not have existed.

In detail what he wrote:

"So that was it. But before I take a break and at least try to realize what's happened in the last 17 years, I don't want to miss the opportunity to say thank you to everyone who has accepted who I am, the way I am.

Thank you to all my fans around the world for your unconditional support. I thank all my clubs and coaches who believed in me.

Thanks to all my teammates for always making me feel welcome. I thank my friends for always being honest with me no matter how successful I became.

I thank my managers for becoming friends. I thank my parents for the best possible preparation to make my dream come true.

Thanks to my brother for always being my #1 fan. Thanks to my kids for being my biggest motivation to do my best- nothing beats seeing your kids proud of dad.

Thank you my beautiful wife for being you. Never change. This success would not have been possible without all of you. It is ours!

And last but not least: Thank you Football! You are a great game. And… please! Over".

*** Το συγκινητικό 'αντίο' του Κρόος: "Ευχαριστώ ποδόσφαιρο, όβερ"

Ο Τόνι Κρόος μέσω μίας συγκινητικής ανάρτησης στα social media αποχαιρέτησε τον κόσμο του ποδοσφαίρου κι ευχαρίστησε άπαντες για τη στήριξη και την αγάπη τους.

Τέλος σε μία τεράστια καριέρα 17 χρόνων έβαλε ο Τόνι Κρόος, ο οποίος κρέμασε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια με όχι το ιδανικότερο φινάλε, αλλά με έναν οδυνηρό αποκλεισμό της Γερμανίας από τους "4" του Euro 2024.

Ο σπουδαίος Γερμανός ποδοσφαιριστής είπε "αντίο" στον κόσμο του ποδοσφαίρου μέσω δημοσίευσης στα social media, ευχαρίστησε τους δικούς του ανθρώπους, τις ομάδες που αγωνίστηκε και τον κόσμο, τονίζοντας ότι χωρίς εκείνους δεν θα υπήρχε αυτή η σπουδαία καριέρα.

Αναλυτικά όσα έγραψε:

"Αυτό ήταν, λοιπόν. Αλλά προτού κάνω ένα διάλειμμα και τουλάχιστον προσπαθήσω να συνειδητοποιήσω τι συνέβη τα τελευταία 17 χρόνια, δεν θέλω να χάσω την ευκαιρία να πω ευχαριστώ σε όλους όσους δέχθηκαν το ποιος είμαι, έτσι όπως είμαι.

Ευχαριστώ όλους τους θαυμαστές μου σε όλο τον κόσμο για την άνευ όρων υποστήριξή σας. Ευχαριστώ όλους τους συλλόγους και τους προπονητές μου που πίστεψαν σε μένα.

Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου που με έκαναν πάντα να νιώθω ευπρόσδεκτος. Ευχαριστώ τους φίλους μου που ήταν πάντα ειλικρινείς μαζί μου, ανεξάρτητα από το πόσο επιτυχημένος έγινα.

Ευχαριστώ τους μάνατζέρ μου που έγιναν φίλοι. Ευχαριστώ τους γονείς μου για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου.

Ευχαριστώ τον αδερφό μου που ήταν πάντα ο Νο1 θαυμαστής μου. Ευχαριστώ τα παιδιά μου που ήταν το μεγαλύτερο κίνητρό μου για να βγάλω τον καλύτερό μου εαυτό- τίποτα καλύτερο να βλέπετε τα παιδιά σας να περηφανεύονται για τον μπαμπά.

Ευχαριστώ την όμορφη γυναίκα μου που είσαι εσύ. Μην αλλάξεις ποτέ. Αυτή η επιτυχία δεν θα ήταν δυνατή χωρίς όλους εσάς. Είναι δικό μας!

Και κάτι τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό: Ευχαριστώ Ποδόσφαιρο! Είσαι υπέροχο παιχνίδι. Και… παρακαλώ! Όβερ".

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου