ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

Τζόκοβιτς: «Δεν ξέρω αν έχω το θράσος να γίνω προπονητής στον γιο μου»

Djokovic: "I don't know if I have the guts to coach my son"

What Novak Djokovic said, addressing his family, after losing the final to Carlos Alcarat at Wimbledon.

Novak Djokovic chivalrously accepted Carlos Alcarath's superiority in the Wimbledon final.

The Serbian star spoke in the best words about the 21-year-old Spaniard, who won the second consecutive Wimbledon in his career.

"Obviously it wasn't the result I wanted and especially in the first two sets, the level of tennis from my side was not what I would have liked. Credit goes to Carlos, he had it all today. I tried to push him and saved the three points for the title, but it wasn't meant to be. He was an absolutely deserving winner, so he deserves to be congratulated for some amazing tennis," he said of the competitive part of the final.

Then the 37-year-old Serb, looking towards his team, addressed his wife Jelena, and his children, 10-year-old Stefan and seven-year-old Tara, saying: "To my wife, I love you. thank you for supporting me and being here. To my wonderful children, thank you for bringing a smile to my face every day. I continue to tear up every year when I look at them at the closing ceremony.

I am so grateful to be the father of these two little angels. They start to love tennis, more and more. I don't know if I have the guts to continue my coaching career with my son. There are many beautiful things in life, tennis is not the only one, but if you really want to continue, I will be there for you."

*** Τζόκοβιτς: «Δεν ξέρω αν έχω το θράσος να γίνω προπονητής στον γιο μου»

Tι είπε ο Νόβακ Τζόκοβιτς, απευθυνόμενος στην οικογένειά του, μετά τον χαμένο τελικό από τον Κάρλος Αλκαράθ στο Wimbledon.

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς δέχθηκε ιπποτικά την ανωτερότητα του Κάρλος Αλκαράθ στον τελικό του Wimbledon.

O Σέρβος σταρ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον 21χρονο Ισπανό, που κατέκτησε το δεύτερο διαδοχικό Wimbledon στην καριέρα του.

«Προφανώς δεν ήταν το αποτέλεσμα που ήθελα και ειδικά στα πρώτα δύο σετ, το επίπεδο του τένις από την πλευρά μου δεν ήταν αυτό που θα ήθελα. Τα εύσημα ανήκουν στον Κάρλος, τα είχε όλα σήμερα. Προσπάθησα να τον πιέσω και έσωσα τους τρεις πόντους για τον τίτλο, αλλά δεν ήταν γραφτό. Ήταν ένας απολύτως άξιος νικητής, οπότε του αξίζουν συγχαρητήρια για το εκπληκτικό τένις» είπε για το αγωνιστικό μέρος του τελικού.

Στη συνέχεια ο 37χρονος Σέρβος κοιτώντας προς την ομάδα του, απευθύνθηκε στη γυναίκα του Γιέλενα, και τα παιδιά του, τον 10χρονο Στέφαν και την επτάχρονη, Τάρα, λέγοντας: «Στη γυναίκα μου, σε αγαπώ. σε ευχαριστώ που με στηρίζεις και βρίσκεσαι εδώ. Στα υπέροχα παιδιά μου, σας ευχαριστώ που φέρνετε το χαμόγελο στο πρόσωπό μου κάθε ημέρα. Συνεχίζω να δακρύζω κάθε χρόνο όταν τους κοιτάζω στην τελετή λήξης.

Είμαι τόσο ευγνώμων που είμαι ο πατέρας αυτών των δύο μικρών αγγέλων. Αρχίζουν να αγαπούν το τένις, όλο και περισσότερο. Δεν ξέρω αν έχω το θράσος να συνεχίσω την προπονητική μου καριέρα με τον γιο μου. Υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή, το τένις δεν είναι το μοναδικό, αλλά αν θέλεις πραγματικά να συνεχίσεις, θα είμαι εκεί για σένα».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου