ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024

Λικ Σερά: "Ο Χάμιλτον θα είναι στη Ferrari όσο γρήγορος ήταν στα καλυτερά του χρόνια"

Lic Serra: "Hamilton will be as fast at Ferrari as he was in his prime"

The Scuderia's new technical director, Lick Serra, spoke about the seven-time champion's upcoming arrival at Maranello saying "the biggest mistake is to underestimate Hamilton" and explained how and what the Maranello team differs from its predecessor, Mercedes F1.

Frenchman Serra was persuaded by his compatriot, Scuderia director Fred Vasseur, to leave Brackley to take up the technical director position at Maranello - which became vacant earlier this year with Enrico Cardile's decision to move to Aston Martin F1.

Cardile's successor started working for Ferrari on October 1, 2024, and spent the first few weeks getting to know the people at the team, but also learning the very different way of working, as well as the different mentality, with which the company operates. Italian team.

After 14 years in Mercedes F1, the 52-year-old Serra said that he found in Maranello "a world very different from Mercedes". However, it should be noted that he is not completely unfamiliar with the Italian psyche, as he hails (from his grandfather) from Sardinia, while his mother was born in Montebelluna, northern Italy.

"In Maranello I had to learn the people but also the roles of each one, as not everyone matches the ones I was used to in my previous teams," explained Serra about his acclimatization at the Scuderia, speaking to the Italian newspaper Gazzetta dello Sport.

"Also, the priorities that the car's development focuses on are also changing. The room for development is constant. I'm working on the 2025 car, and that work is developing alongside the [new car's] 2026 program, which involves all divisions", continued the Frenchman.

Serra moved to Italy with his wife and their five children, but chose to live in Modena to be closer to the Maranello factory - unlike Vasseur and Scuderia deputy director Jerome D'Ambrosio, who chose Bologna.

The Frenchman's arrival at Maranello came after the basic design of the new 2025 car, currently codenamed Project 677, had been completed.

Serra has in-depth expertise in tire management, having worked for Michelin before Mercedes F1 - while the French team supplied tires to some of the sport's teams, in opposition to Bridgestone. This experience of his will be very useful in Maranello.

Also, in Italy he will be reunited, in a few days, with Lewis Hamilton - with whom he enjoyed particular success in the "golden era" of Mercedes F1 dominance, in the period 2014-'21.

"When I signed [for Ferrari], more than a year ago, I didn't know that Lewis would come," added the Frenchman. "I am absolutely convinced that he will be as fast as he was in his prime.

The biggest mistake you can make is to underestimate Hamilton, as he has an amazing ability to feel the car and notice what he needs to go faster," Serra said of the seven-time F1 world champion.

Serra, who takes on the role of technical director for the first time in his career, will work closely at Maranello with head of aerodynamics Diego Todi and power unit director Enrico Gualtieri.

And it starts in Italy with the double challenge of not only the development of the 2025 car for a season where the clear goal set is the double of the championships, but also the blank design of the 2026 car with the brand new technical regulations that will take effect that year.

*** Λικ Σερά: "Ο Χάμιλτον θα είναι στη Ferrari όσο γρήγορος ήταν στα καλυτερά του χρόνια"

Ο νέος τεχνικός διευθυντής της Scuderia, Λικ Σερά, μίλησε για την επερχόμενη άφιξη του επτάκις πρωταθλητή στο Μαρανέλο λέγοντας πως “το μεγαλύτερο λάθος είναι να υποτιμήσεις τον Χάμιλτον” και εξήγησε πώς και σε τι διαφέρει η ομάδα του Μαρανέλο από την προηγούμενή του, Mercedes F1.

Ο Γάλλος Σερά πείστηκε από τον συμπατριώτη του, διευθυντή της Scuderia Φρεντ Βασέρ, να αφήσει το Μπράκλεϊ για να αναλάβει στο Μαρανέλο τη θέση του τεχνικού διευθυντή - η οποία χήρεψε νωρίτερα φέτος με την απόφαση του Ενρίκο Καρντίλε να πάρει μεταγραφή στην Aston Martin F1.

Ο διάδοχός του Καρντίλε ξεκίνησε να εργάζεται για τη Ferrari την 1η Οκτωβρίου 2024, και πέρασε τις πρώτες εβδομάδες για να γνωριστεί με τους ανθρώπους της ομάδας, αλλά και να μάθει τον πολύ διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, καθώς και τη διαφορετική νοοτροπία, με τις οποίες λειτουργεί η ιταλική ομάδα.

Μετά από 14 χρόνια στη Mercedes F1, λοιπόν, ο 52χρονος Σερά είπε ότι βρήκε στο Μαρανέλο “έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από τη Mercedes”. Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι ο ιταλικός ψυχισμός δεν του είναι εντελώς άγνωστος, καθώς έχει καταγωγή (από τον παππού του) από τη Σαρδηνία, ενώ η μητέρα του γεννήθηκε στη Μοντεμπελούνα της βόρειας Ιταλίας.


"Στο Μαρανέλο χρειάστηκε να μάθω τους ανθρώπους αλλά και τους ρόλους του καθενός, καθώς δεν ταιριάζουν όλοι με εκείνοιυς που είχα συνηθίσει στις προηγούμενες ομάδες μου”, εξήγησε ο Σερά για τον εγκλιματισμό του στη Scuderia, μιλώντας στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport.

"Επίσης, οι προτεραιότητες στις οποίες εστιάζει η εξέλιξη του αυτοκινήτου επίσης αλλάζουν. Τα περιθώρια ανάπτυξης είναι διαρκή. Δουλεύω πάνω στο αυτοκίνητο του 2025, και η εργασία αυτή εξελίσσεται παράλληλα με το πρόγραμμα του [νέου αυτοκινήτου του] 2026, στο οποίο εμπλέκονται όλα τα τμήματα”, συνέχισε ο Γάλλος.

Ο Σερά μετακόμισε στην Ιταλία μαζί με την σύζυγό του και τα πέντε παιδιά τους, αλλά επέλεξε να ζήσει στη Μόντενα για να βρίσκεται πιο κοντά στο εργοστάσιο του Μαρανέλο - σε αντίθεση με τον Βασέρ και τον αναπληρωτή διευθυντή της Scuderia Ζερόμ Ντ’ Αμπρόζιο, που διάλεξαν τη Μπολόνια.

Η άφιξη του Γάλλου στο Μαρανέλο έγινε αφότου είχε ολοκληρωθεί ο βασικός σχεδιασμός του νέου μονοθεσίου του 2025, που έχει προς το παρόν την κωδική ονομασία Project 677.

Ο Σερά έχει εις βάθος τεχνογνωσία στο θέμα της διαχείρισης των ελαστικών, καθώς πριν από τη Mercedes F1 εργαζόταν στη Michelin - όσο η γαλλική ομάδα προμήθευε με ελαστικά κάποιες από τις ομάδες του σπορ, απέναντι στη Bridgestone. Αυτή η εμπειρία του θα είναι πολύ χρήσιμη στο Μαρανέλο.

Επίσης, στην Ιταλία θα επανενωθεί, σε λίγες μέρες, με τον Λιούις Χάμιλτον - με τον οποίο γνώριζαν ιδιαίτερη επιτυχία στη “χρυσή εποχή” κυριαρχίας της Mercedes F1, την περίοδο 2014-’21.

"Όταν υπέγραψα [στη Ferrari], πάνω από έναν χρόνο πριν, δεν ήξερα ότι θα ερχόταν ο Λιούις”, πρόσθεσε ο Γάλλος. “Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι θα είναι όσο γρήγορος ήταν στα καλυτερά του χρόνια.

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις είναι να υποτιμήσεις τον Χάμιλτον, καθώς έχει εκπληκτική ικανότητα να αισθάνεται το αυτοκίνητο και να παρατηρεί τι χρειάζεται για να γίνει ταχύτερο”, είπε ο Σερά για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της F1.

Ο Σερά, που αναλαμβάνει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον ρόλο τεχνικού διευθυντή, θα συνεργάζεται στενά στο Μαρανέλο με τον επικεφαλής αεροδυναμικής Ντιέγκο Τόντι και με τον διευθυντή το τομέα της μονάδας ισχύος Ενρίκο Γκουαλτιέρι.

Και ξεκινά στην Ιταλία με τη διπλή πρόκληση όχι μόνο της εξέλιξης του μονοθεσίου του 2025 για μια σεζόν που ο ξεκάθαρος στόχος που έχει τεθεί είναι το νταμπλ των πρωταθλημάτων, αλλά και παράλληλα του εν λευκώ σχεδιασμού του μονοθεσίου του 2026 με τους ολοκαίνουριους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν τη χρονιά εκείνη.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου