Ponitka: "Radonic has made great progress since he was at Panathinaikos"
After Panathinaikos, Mateus Ponitka will work with Dejan Radonić in Bakhceşehir, for whom he emphasized that he has made progress in relation to his tenure in the "clover".
His statements to "Blic" in detail:
"Radonic has made a lot of progress since then. He perceives things differently. I am happy for him and congratulate him. He must have worked hard for the last 2-3 years. I enjoy playing under his guidance. It allows you to decide, it gives you freedom through a system where you can be the best version of yourself. There is a connection between us from Panathinaikos. He has made great progress since then."
*** Πονίτκα: «Ο Ράντονιτς έχει κάνει μεγάλη πρόοδο από όταν ήταν στον Παναθηναϊκό»
Ο Ματέους Πονίτκα μετά τον Παναθηναϊκό θα συνεργαστεί και στην Μπαχτσεσεχίρ με τον Ντέγιαν Ράντονιτς, για τον οποίο τόνισε πως έχει κάνει πρόοδο σε σχέση με τη θητεία του στο «τριφύλλι».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο «Blic»:
«Ο Ράντονιτς έχει κάνει μεγάλη πρόοδο από τότε. Αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα. Χαίρομαι για αυτόν και τον συγχαίρω. Πρέπει να δούλεψε σκληρά τα τελευταία 2-3 χρόνια. Απολαμβάνω να παίζω υπό τις οδηγίες του. Σου επιτρέπει να αποφασίζεις, σου παρέχει ελευθερία μέσα από ένα σύστημα στο οποίο μπορείς να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Υπάρχει σύνδεση μεταξύ μας από τον Παναθηναϊκό. Έχει κάνει μεγάλη πρόοδο από τότε».
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου