Aris: Penalty of one game for throwing a seat on the pitch
Aris was punished with one game behind closed doors by the DEAB for throwing a chair on the pitch by a fan of the team during the match against Atromitos.
Aris will have to serve a penalty of one game behind closed doors as informed a while ago by DEAB. The reason for the penalty is that a fan threw a seat on the pitch during the game against Atromitos in Peristeri.
We remind you that the first home game for Aris is against Asteras AKTOR for the 3rd round of the Stoiximan Super League on the weekend of 31/08-01/09.
*** Άρης: Ποινή μιας αγωνιστικής λόγω ρίψης καθίσματος στον αγωνιστικό χώρο
Ο Άρης τιμωρήθηκε με μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών από τη ΔΕΑΒ για ρίψη καθίσματος από οπαδό της ομάδας στον αγωνιστικό χώρο κατά την διάρκεια της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο.
Ο Άρης θα χρειαστεί να εκτίσει ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών όπως ενημέρωσε πριν λίγη ώρα η ΔΕΑΒ. Ο λόγος της ποινής είναι πως οπαδός του πέταξε στον αγωνιστικό χώρο καθισματάκι στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι.
Θυμίζουμε πως το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι για τον Άρη είναι κόντρα στον Asteras AKTOR για την 3η στροφή της Stoiximan Super League το Σαββατοκύριακο 31/08-01/09.
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου