LeBron: "We lost the last two games and that will be good for us" (vid)
LeBron James spoke to his teammates after the US National Team's victory against Germany and emphasized that the difficulties they are facing will only do them good.
America faced off against Germany in a preseason friendly and ended up winning 92-88.
After the game, LeBron James spoke to his teammates and emphasized that it will be good for the team that they have trailed in two straight games.
We remind you that Lebron finished the match with 20 points and in the last minutes of the match he was the best player on the floor and gave the victory to his team.
Characteristically he said: "We saw some difficulties, which is good. We've been behind in two straight games, and that's going to be good for us."
“We saw some adversity, which is f—king good.”
*** Λεμπρόν: «Χάναμε στα δύο τελευταία ματς και αυτό θα είναι καλό για εμάς» (vid)
LeBron in Team USA’s huddle after beating Germany 💯
(via @usabasketball)pic.twitter.com/bdDA36YB8D
Ο Λεμπρόν Τζέιμς μίλησε στους συμπαίκτες του μετά τη νίκη της Εθνικής Αμερικής κόντρα στη Γερμανία και τόνισε πως οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν μόνο καλό θα τους κάνουν.
Η Αμερική αναμετρήθηκε με τη Γερμανία σε ένα φιλικό προετοιμασίας και τελικά πήρε τη νίκη με 92-88.
Μετά το παιχνίδι, ο Λεμπρόν Τζέιμς μίλησε στους συμπαίκτες του και τόνισε πως θα κάνει καλό στην ομάδα ότι ήταν πίσω στο σκορ σε δύο συνεχόμενα παιχνίδια.
Θυμίζουμε πως ο Λεμπρόν τελείωσε το ματς με 20 πόντους και στα τελευταία λεπτά του αγώνα ήταν ο καλύτερος παίκτης στο παρκέ και έδωσε τη νίκη στην ομάδα του.
Χαρακτηριστικά είπε: «Είδαμε κάποιες δυσκολίες, το οποίο είναι καλό. Ήμασταν πίσω στο σκορ σε δύο συνεχόμενα παιχνίδια, και αυτό θα είναι καλό για εμάς».
“We saw some adversity, which is f—king good.”
Πηγή: SDNA.gr
LeBron in Team USA’s huddle after beating Germany 💯
(via @usabasketball)pic.twitter.com/bdDA36YB8D
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου