ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 23 Ιουλίου 2024

Βιεϊρίνια: «Είναι και δικό μου απωθημένο οι όμιλοι του Champions League»

Vieirania: "The Champions League groups are mine too"

Andre Vieirania spoke about the first "battle" with Banja Luka and his own big... repulsion at the press conference before the PAOK premiere.

As his last goal with PAOK, the prospect of entering the League Stage of the Champions League was characterized by the captain of Dikefalos, Andre Vieirinha. Representing his teammates, the Portuguese spoke about the first meeting with Banja Luka, giving his thoughts.

In detail what he said:

On what the players are talking to each other at the moment: “Tomorrow's game, for us that is the most important thing at the moment. It is not our business which players will come, we have to be focused for the game we have tomorrow, because it is the first step towards one of the goals we have this season. We have to look step by step, the most important thing is tomorrow's game and we have to be very focused to get the result we want."

On whether this year's PAOK is more ready than ever to compete in the Champions League: "That's what we believe, we've kept the core from the previous season, but it's not just me. There are other experienced players who have experience in Europe. So yes, this year I think we have a good chance again to get into the groups. But the most important thing for us is tomorrow's game because we want to go step by step. We have to think game by game, and tomorrow is the most important for us."

On whether entering the League Stage of the Champions League is the big "rejected" for the players: "For me personally, it is my last goal with PAOK. I have won what I could win with PAOK. For me personally, it is one of the goals they want me to achieve with the PAOK shirt. Not only me, everyone has in their minds that what we need to take the step as a team and as a club is to enter the Champions League groups. We know we have one more chance this year and we don't want it to go to waste."

*** Βιεϊρίνια: «Είναι και δικό μου απωθημένο οι όμιλοι του Champions League»

Για την πρώτη «μάχη» με την Μπάνια Λούκα αλλά και το δικό του μεγάλο... απωθημένο μίλησε ο Αντρέ Βιεϊρίνια στην συνέντευξη Τύπου πριν την πρεμιέρα του ΠΑΟΚ.

Ως τον τελευταίο του στόχο με τον ΠΑΟΚ χαρακτήρισε την προοπτική εισόδου στο League Stage του Champions League o αρχηγός του Δικεφάλου, Αντρέ Βιεϊρίνια. Εκπροσωπώντας τους συμπαίκτες του, ο Πορτογάλος μίλησε για την πρώτη συνάντηση με την Μπάνια Λούκα, δίνοντας το στίγμα των σκέψεων του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για το τι συζητάνε οι παίκτες μεταξύ τους αυτή τη περίοδο: «Το αυριανό παιχνίδι, για εμάς αυτό είναι το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή. Δεν είναι δική μας δουλειά οι παίκτες που θα έρθουν, εμείς πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για το παιχνίδι που έχουμε αύριο, γιατί είναι το πρώτο βήμα για έναν από τους στόχους που έχουμε αυτή τη σεζόν. Πρέπει να κοιτάξουμε βήμα βήμα, το πιο σημαντικό είναι το αυριανό παιχνίδι και πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε».

Για το αν ο φετινός ΠΑΟΚ είναι πιο έτοιμος από ποτέ ώστε να αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ: «Έτσι πιστεύουμε εμείς, έχουμε κρατήσει τον κορμό από την προηγούμενη σεζόν, αλλά δεν είμαι μόνο εγώ. Είναι και άλλοι έμπειροι παίκτες που έχουν εμπειρία στην Ευρώπη. Οπότε ναι, φέτος θεωρώ ότι έχουμε μια καλή ευκαιρία ξανά για να μπούμε στους ομίλους. Όμως το πιο σημαντικό για εμάς είναι το αυριανό παιχνίδι γιατί θέλουμε να πάμε βήμα βήμα. Πρέπει να σκεφτόμαστε παιχνίδι προς παιχνίδι, και το αυριανό είναι το πιο σημαντικό για εμάς».

Για το αν η είσοδος στο League Stage του Τσάμπιονς Λιγκ είναι το μεγάλο «απωθημένο» και για τους παίκτες: «Για μένα προσωπικά είναι ο τελευταίος μου στόχος με τον ΠΑΟΚ. Έχω κερδίσει ότι μπορούσα να κερδίσω με τον ΠΑΟΚ. Για μένα προσωπικά είναι ένας από τους στόχους που θέλουν να το πετύχω με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Όχι μόνο εγώ, όλοι έχουν στο μυαλό τους ότι αυτό που μας λείπει για να κάνουμε σαν ομάδα και σύλλογος το βήμα είναι να μπούμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Ξέρουμε ότι έχουμε ακόμη μια ευκαιρία φέτος και δεν θέλουμε να πάει χαμένη».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου