ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Αταμάν: «Περάσαμε άσχημες στιγμές, είμαι χαρούμενος με τη νίκη και κάποιες άλλες καταστάσεις»

Ataman: "We went through bad times, I'm happy with the win and some other situations"

Ergin Ataman in his statements after the victory of Panathinaikos against Olympiakos focused on the way his team won the game and congratulated his players.

His statements to ERT in detail:

"It was a very charged match. I didn't sleep last night. I am happy not with the match, but also with other situations. It was strange that we lost in the Euroleague because we controlled the game. We played very good defense. We had some bad moments but I'm happy with the way my players played. Although offensively we were not good, just like Olympiacos, we got the victory".

On the tricks he applied in the match: "I'm not a coach who uses tactics, but we used a lot of tricks with Juancho and Mitoglou in the 5 to be strong"

*** Αταμάν: «Περάσαμε άσχημες στιγμές, είμαι χαρούμενος με τη νίκη και κάποιες άλλες καταστάσεις»

Ο Εργκίν Αταμάν στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό στάθηκε στον τρόπο που κέρδισε το παιχνίδι η ομάδα του και συνεχάρη τους παίκτες του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην ΕΡΤ:

«Ήταν ένα πολύ φορτισμένο ματς. Δεν κοιμήθηκα χθες το βράδυ. Είμαι χαρούμενος όχι με το ματς, αλλά και με άλλες καταστάσεις. Ήταν περίεργο που χάσαμε στην Euroleague γιατί ελέγχαμε το παιχνίδι. Παίξαμε πολύ καλή άμυνα. Περάσαμε κάποιες άσχημες στιγμές, αλλά είμαι χαρούμενος με τον τρόπο που έπαιξαν οι παίκτες μου. Παρότι επιθετικά δεν ήμασταν καλοί, όπως και ο Ολυμπιακός, πήραμε τη νίκη».

Για τα τρικ που εφάρμοσε στο ματς: «Δεν είμαι ένα προπονητής που χρησιμοποιώ τακτικές, αλλά χρησιμοποιήσαμε πολλά τρικ με τον Χουάντσο και τον Μήτογλου στο 5 για να είμαστε δυνατοί»

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου