ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2023

Τόμπσον: «Αποκαλώ τον εαυτό μου σύγχρονο Ρέτζι»

Thompson: 'I call myself the modern day Reggie'

Klay Thompson has stated that he considers himself a modern version of Reggie Miller.

The American guard of the Golden State Warriors stated that the veteran player was one of his idols, as was Kobe Bryant.

Typically, Thompson stated: “Being the shooting guard that I am, I idolized Kobe Bryant. He was never one to make friends on the dance floor. He just wanted to win at all costs… My style is similar to that of Reggie Miller. I call myself the modern-day Reggie… So I love those two guys at those guard positions and they gave it their all on the floor and that's what I want to say about myself when I look back on my career, 'man, I gave it my all. and I competed at the highest level I could."

*** Τόμπσον: «Αποκαλώ τον εαυτό μου σύγχρονο Ρέτζι»

Ο Κλέι Τόμπσον δήλωσε πως θεωρεί τον εαυτό του μια σύγχρονη εκδοχή του Ρέτζι Μίλερ.

Ο Αμερικανός γκαρντ των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς δήλωσε πως ο παλαίμαχος παίκτης ήταν ένα από τα ινδάλματά του, όπως επίσης και ο Κόμπι Μπράιαντ.

Χαρακτηριστικά, ο Τόμπσον δήλωσε: «Όντας ο σούτινγκ γκαρντ που είμαι, είχα σαν είδωλο τον Κόμπι Μπράιαντ. Δεν ήταν ποτέ εκείνος που θα έκανε φίλους στο παρκέ. Ήθελε απλώς να κερδίσει πάση θυσία… Το στυλ μου μοιάζει με αυτό του Ρέτζι Μίλερ. Αποκαλώ τον εαυτό μου τον σύγχρονο Ρέτζι… Οπότε αγαπώ αυτούς τους δύο τύπους σε αυτές τις θέσεις των γκαρντ και τα έδωσαν όλα στο παρκέ και αυτό θέλω να λέω για τον εαυτό μου όταν κοιτάζω πίσω στην καριέρα μου, “φίλε, έδωσα ό,τι είχα και αγωνίστηκα στο υψηλότερο επίπεδο που μπορούσα”».

Πηγή: Novasports.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου