ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Κανονικά στο Περιστέρι ο Ατρόμητος, αναβάλλονται οι εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο

Normally in Peristeri the Atromitos, the work at the Municipal Stadium is postponed

The plan for the ongoing works at the Municipal Stadium of Peristeri was changed by PAE Atromitos in consultation with the municipal authority, after yesterday's draw for the Super League championship.

Atromitos decided to suspend work at the Municipal Stadium of Peristeri, in consultation with the municipal authority. As is known, improvement works are currently underway at the stadium that the "blue-and-whites" use as their home base.

It includes the installation of the latest hybrid turf technology, a new drainage system, a new irrigation system.

There will also be a change to the interior spaces, as the team's changing rooms will be enlarged and a mini-spa will be added, through which the rehabilitation of the home team's players will be immediate after the completion of a match. At the same time, a space will be created for the warm-up of our football players and a mini gym.

At the same time, there will be improvement works in the dressing rooms of the coaches, in the dressing rooms of the guests and also of the referees.

As it became known, work will stop on August 20th, just before the premiere of the new league, and will start again on November 7th and will have been delivered by December 28th.

For this reason, Atromitos submitted a request to the organizing authority, requesting that his last game before the interruption be excluded, while something similar will happen in the first game of the second round.

*** Κανονικά στο Περιστέρι ο Ατρόμητος, αναβάλλονται οι εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο

Το πλάνο για τις υπό εξέλιξη εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου άλλαξε η ΠΑΕ Ατρόμητος σε συνεννόηση με τη δημοτική αρχή, μετά τη χθεσινή κλήρωση του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας.

Παύση των εργασιών στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου αποφασίστηκε να κάνει ο Ατρόμητος, σε συνεννόηση με τη δημοτική αρχή. Όπως είναι γνωστό αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη τα βελτιωτικά έργα στο γήπεδο που χρησιμοποιούν ως έδρα οι «κυανόλευκοι».

Η περιλαμβάνει την τοποθέτηση τελευταίας τεχνολογίας υβριδικού χλοοτάπητα, νέο αποστραγγιστικό σύστημα, νέο ποτιστικό σύστημα.

Επίσης, θα γίνει αλλαγή στους εσωτερικούς χώρους, καθώς τα αποδυτήρια της ομάδας θα μεγαλώσουν και θα προστεθεί ένα μίνι-σπα, μέσω του οποίου η αποκατάσταση των παικτών της γηπεδούχου ομάδας θα είναι άμεση μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένας χώρος για την προθέρμανση των ποδοσφαιριστών μας και ένα μίνι γυμναστήριο.

Παράλληλα, θα υπάρξουν βελτιωτικές εργασίες στα αποδυτήρια των προπονητών, στα αποδυτήρια των φιλοξενουμένων αλλά και των διαιτητών.

Όπως έγινε γνωστό, οι εργασίες θα σταματήσουν στις 20 Αυγούστου, λίγο πριν από την πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, και θα ξεκινήσουν εκ νέου στις 7 Νοεμβρίου και θα έχουν παραδοθεί στις 28 Δεκεμβρίου.

Για αυτό το λόγο Ατρόμητος κατέθεσε αίτημα στη διοργανώτρια αρχή, ζητώντας το τελευταίο παιχνίδι του πριν από τη διακοπή να είναι εκτός, ενώ κάτι ανάλογο θα συμβεί και στο πρώτο παιχνίδι του β’ γύρου.

Πηγή: Σπορ FM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου