ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Σουντανί: «Στενοχωρήθηκα που έμεινα εκτός λίστας, αλλά σέβομαι την απόφαση»

Sundani: "I was distressed to be off the list, but I respect the decision"

Hilal Sundani is not excluded from the European list of Olympiakos and wants to show his worth in the championship.


Although he does not hide his bitterness when left out of the Olympics for the Champions League, Hilal Sundani is not hurting Pedro Martins and says he is ready and committed to helping the Reds to the championship.

In detail, Sundani talked about:

-After his absence from the Champions League roster: “After a long absence due to injury I thank God I am available and able to fight. It's the coach's choice to leave me out of the Champions League and at first I was sad. I fully respect his choices. I talked to him and told him I was motivated to work more. I'm always there and available for my coach when I need a game. It was an obstacle that made me work harder. I have courage and strength. I often smile because we have to be positive and treat problems in a positive way. We do not need to be negative. I try to be strong and optimistic to be able to help the team. "

- His situation: "As I do not have the opportunity to play in European games, I have focused on the Greek Championship, I am available and fully prepared. I am focused and waiting for the coach's command to help the team. I'm looking forward to helping the team. "

-the goal he scored against Volos: "It's very important to score a goal. Footballers live for the goal. When I scored against Volos, I felt that I was back in action because I had no goals after my injury. I felt I was coming back strong. I was filled with confidence and happiness. I'm a fighter, I like to score and help the team. Even if the score is 7-0 or 8-0 and I score, it's very important to me. Thanks to my teammates who came and embraced me and shared the joy with me. It was a very important moment for me. I want to live like this. "

-the match with Lamia: "Things will not be easy with Lamia. The Greek championship is very competitive. No one can say it's going to be an easy game. there are teams like Lamia that make it difficult for you and give it all to Olympiacos. Whether we are facing Panathinaikos, Tottenham or Lamia, we must be quality. We need to be strong and concentrated because after losing two points we have to give an answer to the pitch. It is very important for us to win this game. "

-the position he will play: "I don't know yet where to play! I'm kidding, I know I'll play but I can't reveal it. I am ready to fight and perform whether I find myself right, left, aggressive or on the axis. I can do it in all these positions, but I can't tell you where I'm going to fight. "
===Σουντανί: «Στενοχωρήθηκα που έμεινα εκτός λίστας, αλλά σέβομαι την απόφαση»

Ο Χιλάλ Σουντανί δεν μένει στον αποκλεισμό του από την ευρωπαϊκή λίστα του Ολυμπιακού και θέλει να δείξει την αξία του στο πρωτάθλημα.

Αν και δεν κρύβει πως πικράθηκε όταν έμεινε εκτός λίστας του Ολυμπιακού για το Champions League, ο Χιλάλ Σουντανί δεν κρατά κακία στον Πέδρο Μαρτίνς και δηλώνει έτοιμος και αποφασισμένος να βοηθήσει τους «ερυθρόλευκους» στο πρωτάθλημα.

Αναλυτικά, ο Σουντανί μίλησε για:

-την απουσία του από την λίστα για το Champions League: «Μετά από μια μεγάλη απουσία εξαιτίας τραυματισμού ευχαριστώ τον Θεό που είμαι διαθέσιμος και σε κατάσταση ν' αγωνιστώ. Είναι επιλογή του προπονητή να με αφήσει εκτός Champions League και αρχικά στεναχωρήθηκα. Σέβομαι απόλυτα τις επιλογές του. Συζήτησα μαζί του και του είπα πως έχω κίνητρο να δουλέψω περισσότερο. Είμαι πάντα παρών και διαθέσιμος για τον προπονητή μου, όταν με χρειαστεί για κάποιο παιχνίδι. Ήταν ένα εμπόδιο που με έκανε να δουλέψω πιο πολύ. Έχω κουράγιο και δύναμη. Χαμογελάω συχνά γιατί πρέπει να είμαστε θετικοί και ν' αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με θετικό τρόπο. Δεν χρειάζεται να είμαστε αρνητικοί. Προσπαθώ να είμαι δυνατός και αισιόδοξος για να είμαι σε θέση να βοηθάω την ομάδα».

-την αγωνιστική του κατάσταση: «Καθώς δεν έχω την ευκαιρία να παίξω στα ευρωπαϊκά παιχνίδια, έχω επικεντρωθεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, είμαι διαθέσιμος και απόλυτα έτοιμος. Είμαι συγκεντρωμένος και περιμένω την εντολή του προπονητή για να βοηθήσω την ομάδα. Ανυπομονώ για τη στιγμή που θα βοηθήσω την ομάδα».

-το γκολ που πέτυχε απέναντι στον Βόλο: «Είναι πολύ σημαντικό να βάζω γκολ. Οι ποδοσφαιριστές ζουν για το γκολ. Όταν σκόραρα απέναντι στον Βόλο, ένιωσα ότι επέστρεψα στη δράση γιατί μετά τον τραυματισμό μου δεν είχα βάλει γκολ. Ένιωσα ότι επιστρέφω δυνατά. Γέμισα αυτοπεποίθηση και ευτυχία. Είμαι ένας αγωνιστής, μου αρέσει να σκοράρω και να βοηθάω την ομάδα. Ακόμα και αν το σκορ είναι 7-0 ή 8-0 και βάλω γκολ, είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που ήρθαν και με αγκάλιασαν και μοιράστηκαν τη χαρά μαζί μου. Ήταν πολύ σημαντική στιγμή για εμένα. Θέλω να ζω τέτοιες στιγμές».

-το ματς με την Λαμία: «Στο παιχνίδι με τη Λαμία δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό. Κανείς δεν μπορεί να πει πως θα είναι εύκολο παιχνίδι. υπάρχουν ομάδες σαν τη Λαμία που σε δυσκολεύουν και απέναντι στον Ολυμπιακό τα δίνουν όλα. Εμείς είτε είναι απέναντι μας ο Παναθηναϊκός, η Τότεναμ ή η Λαμία πρέπει να είμαστε ποιοτικοί. Πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι και δυνατοί γιατί μετά την απώλεια δύο βαθμών πρέπει να δώσουμε μια απάντηση στον αγωνιστικό χώρο. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι».

-τι θέση που θα παίζει: «Δεν ξέρω ακόμα που θα παίξω! Αστειεύομαι, ξέρω που θα παίξω αλλά δεν μπορώ να το αποκαλύψω. Είμαι πανέτοιμος να αγωνιστώ και ν' αποδώσω είτε βρεθώ δεξιά, αριστερά, επιθετικός ή στον άξονα. Μπορώ να τα καταφέρω σε όλες αυτές τις θέσεις, αλλά δεν μπορώ να σας πω που θα αγωνιστώ».
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου