ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Γιαννούλης: «Πρόκληση για μένα ο ΟΦΗ»

Giannoulis: "The challenge for me OFI"

His first statements as a football player of OFI made Kostas Giannoulis, who referred to the reasons he chose to continue his career in the Cretan team.


"My first impressions are very positive, since the organization and the project that we are looking for will have to wear the jersey of OFI," said Kostas Giannoulis, who spoke on the official website of the club after signing a contract until the summer of 2021. there is for the future. I like it hard. It is also a challenge for me. I will give everything to reach the team where it should be, "he said.

In detail: "I am definitely very happy to be a part of the history of OFI. My first impressions are very positive, as the organization and the project for the future appear. That was one reason why I chose to come. I am very happy, I come with a lot of mood and energy to help myself in the effort that DOI does. An important role in my decision played both Giorgos Samaras and Mihalis Sifakis, who spoke to me with the best words about the group

I like it hard. It is also a challenge for me. I want to help because we all know that OFFI is a big team, we need it in the Super League and I will give everything to get the team to the right place. I say that OFFI is a big team, it has a nice stadium, it has a lot of people and that's something I like a lot. I want with my experience to help the youngest children and to give my best self ".

He also wanted to send a message to the team's fans: "The world of OFI wants him next to us in every game, he has also proved that he is next to the team so that he also helps in the effort made to stay in the class."
====Γιαννούλης: «Πρόκληση για μένα ο ΟΦΗ»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ έκανε ο Κώστας Γιαννούλης, που αναφέρθηκε στους λόγους που επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στην κρητική ομάδα. 
  
Χαρούμενος που θα φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ δήλωσε ο Κώστας Γιαννούλης, που μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, μετά την υπογραφή σε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2021. «Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πάρα πολύ θετικές, αφού φαίνεται η οργάνωση και το project που υπάρχει για το μέλλον. Μου αρέσουν τα δύσκολα. Είναι και μια πρόκληση για μένα. Θα δώσω τα πάντα ώστε η ομάδα να φτάσει εκεί που πρέπει» τόνισε μεταξύ άλλων. 

Αναλυτικά: «Σίγουρα είμαι πολύ χαρούμενος που θα αποτελέσω κομμάτι της ιστορίας του ΟΦΗ. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πάρα πολύ θετικές, αφού φαίνεται η οργάνωση και το project που υπάρχει για το μέλλον. Αυτός ήταν κι ένας λόγος για τον οποίο επέλεξα να έρθω. Είμαι πολύ χαρούμενος, έρχομαι με πολλή διάθεση και ενέργεια για να βοηθήσω κι εγώ στην προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ. Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε τόσο ο Γιώργος Σαμαράς όσο και ο Μιχάλης Σηφάκης, ο οποίος μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα 

Μου αρέσουν τα δύσκολα. Είναι και μια πρόκληση για μένα. Θέλω να βοηθήσω γιατί όλοι ξέρουμε ότι ο ΟΦΗ είναι μια μεγάλη ομάδα, τη χρειαζόμαστε στη Super League και θα δώσω τα πάντα ώστε η ομάδα να φτάσει εκεί που πρέπει. Ξαναλέω ότι ο ΟΦΗ είναι μια μεγάλη ομάδα, έχει ωραίο γήπεδο, έχει πολύ κόσμο κι αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Θέλω με την εμπειρία μου να βοηθήσω τα πιο νέα παιδιά και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό». 

Επίσης θέλησε να στείλει και μήνυμα στους φιλάθλους της ομάδας: «Τον κόσμο του ΟΦΗ τον θέλουμε δίπλα μας σε κάθε αγωνιστική, το έχει αποδείξει άλλωστε ότι είναι δίπλα στην ομάδα, ώστε να βοηθήσει κι αυτός στην προσπάθεια που γίνεται για την παραμονή στην κατηγορία». 

Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου