ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Η Γιουνάιτεντ βρίσκει... σύντροφο-χορηγό (σ)το Tinder

United finds ... partner-sponsor (s) Tinder

An extremely tempting proposal from an online flirting platform is Manchester United and the deal will not be ratified!


Since this year, Premier League teams have been given the right to a second promotion on their shirt. Apart from the basic sponsorship at the most central and most "striking" point, there will be advertising on the sleeve of each appearance.

Already nine teams have closed out agreements, including City and Chelsea, but not United, who is looking for the best for her funds. Far away, of course, it is not a deal that will make a profit of about 15 million euros.

Who offers so much money for a logo on the sleeve? The company behind the Tinder Internet service, the most popular on the web. Millions of users are members of the platform and are flirting unhappily looking for acquaintances and then what they wanted to do. Nevertheless, such advertising has never harmed anyone, let alone a company that wants to invade an area with a huge, mostly male, audience.

All the winners ...
===Η Γιουνάιτεντ βρίσκει... σύντροφο-χορηγό (σ)το Tinder

Μια άκρως δελεαστική πρόταση από πλατφόρμα διαδικτυακού φλερτ έχει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η συμφωνία δεν θ' αργήσει να επικυρωθεί!

Από εφέτος οι ομάδες της Premier League απέκτησαν το δικαίωμα μιας δεύτερης διαφήμισης στη φανέλα τους. Εκτός της βασικής χορηγίας στο πιο κεντρικό και πιο "χτυπητό" σημείο, θα υπάρχει διαφήμιση και στο μανίκι της κάθε εμφάνισης.

Ήδη εννέα ομάδες έχουν κλείσει συμφωνίες, μεταξύ των οποίων η Σίτι και η Τσέλσι, όχι όμως και η Γιουνάιτεντ που ψάχνει το καλύτερο για τα ταμεία της. Μακριά βέβαια δεν είναι από ένα deal που θα αποφέρει κέρδος περί τα 15 εκατομμύρια ευρώ.

Ποιος προσφέρει τόσα πολλά χρήματα για ένα λογότυπο στο μανίκι; Η εταιρία που βρίσκεται πίσω από την ιντερνετική υπηρεσία Tinder, τη δημοφιλέστερη στο διαδικτυακό "καμάκι". Εκατομμύρια χρήστες είναι μέλη της πλατφόρμας και φλερτάρουν ασύστολα αναζητώντας γνωριμίες και κατόπιν ό,τι ήθελε προκύψει. Παρόλα αυτά μια τέτοια διαφήμιση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, πόσο μάλλον μια εταιρία που θέλει να εισβάλει σ' έναν χώρο με τεράστιο, ανδρικό κυρίως, κοινό.

Όλοι κερδισμένοι δηλαδή...
Πηγή: Contra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου