ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Το γράμμα του Λαμ στους οπαδούς της Μπάγερν

Article CoverThe wording of Lam fans of Bayern

The Philipp Lahm decided to tone down and explain to the Bayern fans the reasons that made him decide to retire from football this summer.

Is final and irrevocable decision of Philipp Lahm to hang his shoes at the end of the season, despite the objections it has to Bayern Munich. The leader of the Bavarians decided to formally assigned with a letter to his favorite team fans, which clears everything:

"Having a day to edit my decision, I would like to share some more detailed thoughts on this. As with my withdrawal from the National, I trust my intuition. As the leader is very important to me that I always do top-level performances and realized that I will not be able to do after this season.

I am a player of Bayern than 11 years. Except for two years in Stuttgart, always wearing the shirt. Thus, it is clear to me that at some point in the future I will work again in Bayern. As you know, I'm someone who likes to be well prepared. So I would like to make a little back, to think differently football and how to use the best of my experiences.

I took this decision after much thought. Compared with my withdrawal from the National, this will mean the end of my football career. Glad to share with you my decision, clarifying the situation. At present I am completely focused on other games.

Definitely will face different, as it will be my last. We are in the quarterfinals of the Cup, we want to win the fifth consecutive league and next week we have a very important match against Arsenal. Major objectives and challenges ahead of us, so go do it! "
===Το γράμμα του Λαμ στους οπαδούς της Μπάγερν

Ο Φίλιπ Λάμ αποφάσισε να χαμηλώσει τους τόνους και να εξηγήσει στους οπαδούς της Μπάγερν τους λόγους που τον έκαναν να αποφασίσει να αποσυρθεί από το ποδόσφαιρο το προσεχές καλοκαίρι.

Οριστική και αμετάκλητη είναι η απόφαση του Φίλιπ Λαμ να κρεμάσει τα παπούτσια του στο τέλος της σεζόν, παρά τις όποιες αντιρρήσεις έχει για αυτό η Μπάγερν Μονάχου. Ο αρχηγός των Βαυαρών αποφάσισε να τοποθετηθεί επίσημα, με ένα γράμμα προς τους οπαδούς της αγαπημένης του ομάδας, με το οποίο ξεκαθαρίζει τα πάντα: 

«Έχοντας μία μέρα να επεξεργαστώ την απόφασή μου, θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες πιο λεπτομερείς σκέψεις σχετικά με αυτήν. Όπως και με την απόσυρσή μου από την Εθνική, εμπιστεύομαι τη διαίσθησή μου. Ως αρχηγός είναι πολύ σημαντικό για μένα να μπορώ πάντα να κάνω εμφανίσεις top επιπέδου και συνειδητοποίησα ότι δεν θα είμαι σε θέση να το κάνω μετά από αυτή τη σεζόν.

Είμαι παίκτης της Μπάγερν από 11 ετών. Με εξαίρεση τα δύο χρόνια στη Στουτγκάρδη, πάντα φορούσα τη φανέλα της. Έτσι, είναι ξεκάθαρο για μένα ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα δουλέψω ξανά στην Μπάγερν. Όπως γνωρίζετε, είμαι κάποιος που του αρέσει να είναι καλά προετοιμασμένος. Γι’ αυτό θα ήθελα να κάνω λίγο πίσω, ώστε να σκεφτώ διαφορετικά το ποδόσφαιρο και πώς θα χρησιμοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο τις εμπειρίες μου.

Πήρα αυτή την απόφαση έπειτα από πολλή σκέψη. Σε σύγκριση με την απόσυρσή μου από την Εθνική, αυτή θα σημάνει το τέλος της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Χαίρομαι που μοιράζομαι μαζί σας την απόφασή μου, ξεκαθαρίζοντας την κατάσταση. Προς το παρόν είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στα υπόλοιπα παιχνίδια.

Σίγουρα θα τα αντιμετωπίσω διαφορετικά, καθώς θα είναι τα τελευταία μου. Είμαστε στα προημιτελικά του Κυπέλλου, θέλουμε να κατακτήσουμε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα και την επόμενη εβδομάδα έχουμε το πολύ σημαντικό ματς με την Άρσεναλ. Μεγάλοι στόχοι και προκλήσεις μπροστά μας, επομένως πάμε να τα κάνουμε!"


Πηγή: SDNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου