ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024

Ο Ράσελ επικεφαλής στις πρώτες δοκιμές του Μεξικού, ατύχημα του Άλμπον μετά από σύγκρουση με τον Μπέρμαν

Russell leads first Mexico tests, Albon crashes after collision with Berman

George Russell in the Mercedes W15 set the fastest time by 0.3'' over Ferrari's Carlos Sainz in the first free practice of the Mexican GP, ​​which was halted for 14 minutes after Alex Albon's Williams crashed heavily into the barriers.

The opening free practice of the Mexico City GP, the 20th Formula 1 race of the year, was eventful: it was stopped twice with red flags: once in the 5th minute for carbon fiber detached from a car and left on the center straight, and in the 22nd minute due to collision of Alex Albon and Oliver Berman with Williams FW 46 and Ferrari SF-24 respectively.

Albon was on a fast lap and was closing in on Berman's Ferrari, who was moving at a slower pace, at high speed. He caught up to him at Turn 9, and with Berman on the racing line on the exit Albon was forced to lift off the gas.

As a result, the Williams' tail jerked, Albon lost control, and after slamming his rear right wheel hard into the Ferrari's front left, he then did a series of four-a-ques before crashing several times into the barriers. . Neither driver was injured.

After the 14-minute stoppage, the rest of the drivers returned with 24 minutes left on the clock. Until then, Saint had been leading the times on hard, and the Spaniard remained on top when the soft (C5) laps started.

Russell, however, responded by lowering the first time by 6 tenths (under 1:17''), while with his next effort Saint halved the gap. Third year was scored by RB's Yuki Tsunoda, who was one and a half tenths ahead of Max Verstappen.

The Dutchman, however, had other concerns beyond his relatively slow time: he radioed problems with the Red Bull RB20's power unit, and had to make a late pit stop 5 minutes before the end of testing.

At the moment there are no details on these, but if the Dutchman needs to change a part he will receive a penalty of 5 places at the start because he has already reached the limit of his parts for this year.

Oscar Piastri with McLaren was not much more satisfied with these tests. He said the MCL38 gave him a "pretty awful" feel on the soft rubber - and it's unknown if that was due to the new floor his team brought to Mexico. So the Australian soon got rid of the soft rubber and devoted himself to collecting data with the hard one.

A total of 5 rookies took part in these tests, in place of the established drivers. Their fastest was Mercedes' Kimi Antonelli in 12th place (1.2'' off the top), 95mm ahead of McLaren's Peito O'Ward.

Also in the last places were Aston Martin's Felipe Drugovic (who said he didn't push anywhere near the limit), Sauber's Roberg Schwarzman and Ferrari Academy's Oliver Berman.

FORMULA 1

*** Ο Ράσελ επικεφαλής στις πρώτες δοκιμές του Μεξικού, ατύχημα του Άλμπον μετά από σύγκρουση με τον Μπέρμαν

Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W15 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 0,3’’ από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Μεξικού, που διακόπηκαν για 14 λεπτά έπειτα από τη σφοδρή πρόσκρουση της Williams του Άλεξ Άλμπον στις μπαριέρες.

Επεισοδιακές ήταν οι εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP της Πόλης του Μεξικού, 20ού φετινού αγώνα της Formula 1: διακόπηκαν δύο φορές με κόκκινες σημαίες: μία στο 5ο λεπτό για ανθρακονήματα που αποκολλήθηκαν από ένα μονοθέσιο και έμειναν στην κεντρική ευθεία, και στο 22ο λεπτό εξαιτίας της σύγκρουσης των Άλεξ Άλμπον και Όλιβερ Μπέρμαν με τις Williams FW 46 και Ferrari SF-24 αντίστοιχα.

Ο Άλμπον βρισκόταν σε γρήγορο γύρο και προσέγγιζε με υψηλή ταχύτητα τη Ferrari του Μπέρμαν, ο οποίος κινούνταν σε πιο αργό ρυθμό. Τον έφτασε στη στροφή 9, και καθώς ο Μπέρμαν βρισκόταν πάνω στην αγωνιστική γραμμή στην έξοδο ο Άλμπον αναγκάστηκε να σηκώσει το γκάζι.

Ως αποτέλεσμα, η ουρά της Williams έκανε ένα απότομο τίναγμα, ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο και αφότου προσέκρουσε ισχυρά με τον πίσω δεξί τροχό του στον εμπρός αριστερό της Ferrari, στη συνέχεια έκανε μια σειρά από τετ-α-κε πριν προσκρούσει αρκετά σφορά στις μπαριέρες. Κανείς εκ των δύο οδηγών δεν τραυματίστηκε.

Μετά τη 14λεπτη διακοπή, οι υπόλοιποι οδηγοί επέστρεψαν ενώ απέμεναν 24 λεπτά στο ρολόι. Μέχρι τότε, επικεφαλής των χρόνων ήταν με τη σκληρή γόμα ο Σάινθ, και ο Ισπανός έμεινε στην κορυφή όταν ξεκίνησαν και οι γύροι με τη μαλακή γόμα (C5).

Ο Ράσελ, όμως, απάντησε κατεβάζοντας τον πρώτο χρόνο κατά 6 δέκατα (κάτω από το 1:17’’), ενώ με την επόμενή του προσπάθεια ο Σάινθ κατέβασε τη διαφορά στο μισό. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Γιούκι Τσουνόντα της RB, που ήταν ενάμισι δέκατο μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Ολλανδός, ωστόσο, είχε άλλες έγνοιες πέραν του σχετικά αργού του χρόνου: ανέφερε στη ραδιοεπικοινωνία προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της Red Bull RB20, και χρειάστηκε να γυρίσει αργά στα πιτς 5 λεπτά πριν το τέλος των δοκιμών.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για αυτά, αλλά αν ο Ολλανδός χρειαστεί την αλλαγή ενός εξαρτήματος θα δεχθεί ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση διότι ήδη έχει φτάσει στο όριο των φετινών εξαρτημάτων του.

Ο Όσκαρ Πιάστρι με τη McLaren δεν ήταν και πολύ πιο ικανοποιημένος με τις δοκιμές αυτές. Είπε ότι η MCL38 του έδινε “αρκετά απαίσια” αίσθηση με τη μαλακή γόμα - και είναι άγνωστο αν αυτό οφείλεται στο νέο δάπεδο που έφερε στο Μεξικό η ομάδα του. Έτσι, σύντομα ο Αυστραλός απαλλάχθηκε από τη μαλακή γόμα και αφοσιώθηκε στη συλλογή δεδομένων με τη σκληρή.

Στις δοκιμές αυτές έλαβαν μέρος συνολικά 5 rookies, στη θέση των καθιερωμένων οδηγών. Ταχύτερός τους ήταν ο Κίμι Αντονέλι της Mercedes στην 12η θέση (1,2’’ μακριά από την κορυφή), 95 χιλιοστά μπροστά από τον Πέιτο Ο’Ουόρντ της McLaren.

Στις τελευταίες θέσεις βρέθηκαν επίσης οι Φελίπε Ντρούγκοβιτς (που είπε ότι δεν πίεσε πουθενά κοντά στον όριο) της Aston Martin, ο Ρόμπεργκ Σβάρτσμαν με τη Sauber και ο Όλεβερ Μπέρμαν της Ακαδημίας της Ferrari.

FORMULA 1

Πηγή: Sport 24.gr 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου