ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Ο αποχαιρετισμός του Λόιντ στη Μακάμπι: "Μετά την επίθεση, η αβεβαιότητα ήταν πολύ μεγάλη για την οικογένειά μου και εμένα"

Lloyd's farewell to Maccabi: "After the attack, the uncertainty was too much for my family and me"

Jordan Lloyd has left Maccabi Tel Aviv and in his farewell message to the club's people he mentioned the Iranian attack near where he lived in Israel played a role in his decision.

The match against Monaco in the second leg of the EuroLeague was Jordan Lloyd's last for Maccabi Tel Aviv as the two sides ended their partnership at the request of the American guard.

Lloyd posted a farewell message to the people of "the people's group", in which he says that the reason for his decision was that Iran's attack on Israel - which took place near where he lived - he felt endangered him and his family.

Lloyd's message in detail:

"One of the hardest things I've had to do in my career is leave where my heart wanted me to be. I've gotten so close with all my brothers (including his teammates), coaches and the staff.I enjoyed being around you guys and the atmosphere you all create.Thanks for having me.

To our supporters, you have shown me so much love in just a few months and I couldn't be more grateful.

When I signed here this summer, I went against my family's concerns because of how much I wanted to play for this club and the people here. With the information I received, I took a risk and left my family behind thinking that the situation was on the decline.

I wished and hoped that it would all be over and we could be together again later in Tel Aviv.

It seems the situation has escalated though, and after the historic attack earlier this month that I personally experienced, the uncertainty was just too much for my family and me.

I leave with a heavy heart but also knowing that I am very lucky that a game is my job. Real people are having a very hard time and I can only hope it ends.

I understand everything, the reactions, the negativity and above all I know that God is making the way, not me.

Maccabi, thank you and I hope we can meet again one day. I wish you nothing but the best."

See Lloyd's post:

*** Ο αποχαιρετισμός του Λόιντ στη Μακάμπι: "Μετά την επίθεση, η αβεβαιότητα ήταν πολύ μεγάλη για την οικογένειά μου και εμένα"

Ο Τζόρνταν Λόιντ αποχώρησε από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ και στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά προς τους ανθρώπους της ομάδας αναφέρθηκε στην επίθεση του Ιράν κοντά στο μέρος που έμενε στο Ισραήλ, που έπαιξε ρόλο στην απόφασή του.

Ο αγώνας κόντρα στη Μονακό για τη δεύτερη στροφή της EuroLeague ήταν και ο τελευταίος για τον Τζόρνταν Λόιντ με τη φανέλα της Μακάμπι Τελ Αβίβ, καθώς οι δύο πλευρές έληξαν τη συνεργασία τους μετά από αίτημα του Αμερικανού γκαρντ.

Ο Λόιντ πόσταρε ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα προς τους ανθρώπους της "ομάδας του λαού", στο οποίο αναφέρει πως ο λόγος της απόφασής του ήταν η επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ - η οποία έγινε κοντά στο μέρος που έμενε - ένιωσε πως έθεσε σε κίνδυνο τον ίδιο και την οικογένειά του.

Αναλυτικά το μήνυμα του Λόιντ:

"Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έπρεπε να κάνω στην καριέρα μου είναι να φύγω από εκεί που θα ήθελε η καρδιά μου να βρίσκομαι. Έχω έρθει τόσο κοντά με όλα τα αδέρφια μου (σ.σ. τους συμπαίκτες του), τους προπονητές και το επιτελείο. Απόλαυσα να βρίσκομαι κοντά σας παιδιά και την ατμόσφαιρα που δημιουργείτε όλοι. Ευχαριστώ που με δεχτήκατε.

Στους υποστηρικτές μας, μου δείξατε τόση αγάπη μέσα σε λίγους μόνο μήνες και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ευγνώμων.

Όταν υπέγραψα εδώ αυτό το καλοκαίρι, πήγα κόντρα στις ανησυχίες της οικογένειάς μου λόγω του πόσο πολύ ήθελα να παίξω για αυτόν τον σύλλογο και τους ανθρώπους εδώ. Με τις πληροφορίες που έλαβα, πήρα ένα ρίσκο και άφησα την οικογένειά μου πίσω νομίζοντας ότι η κατάσταση ήταν σε ύφεση.

Ευχόμουν και ήλπιζα ότι όλα θα τελείωναν και θα μπορούσαμε να βρεθούμε αργότερα και πάλι μαζί στο Τελ Αβίβ.

Φαίνεται ότι η κατάσταση έχει κλιμακωθεί όμως και μετά την ιστορική επίθεση νωρίτερα αυτόν τον μήνα που βίωσα προσωπικά, η αβεβαιότητα ήταν απλώς πολύ μεγάλη για την οικογένειά μου και εμένα.

Φεύγω με βαριά καρδιά αλλά και γνωρίζοντας ότι είμαι πολύ τυχερός που ένα παιχνίδι, είναι η δουλειά μου. Πραγματικοί άνθρωποι περνούν πολύ δύσκολες στιγμές και μπορώ μόνο να ελπίζω ότι θα τελειώσει.

Κατανοώ τα πάντα, τις αντιδράσεις, τον αρνητισμό και πάνω από όλα ξέρω ότι ο Θεός ανοίγει τον δρόμο, όχι εγώ.

Μακάμπι, σας ευχαριστώ και ελπίζω να μπορέσουμε να βρεθούμε ξανά μια μέρα. Δεν σας εύχομαι τίποτα άλλο, παρά μόνο το καλύτερο".

Δείτε το post του Λόιντ:

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου