ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Κίμιχ: «Εμένα μου αρέσει να παίζω πολλά παιχνίδια»

Kimmich: "I like to play a lot of games"

Joshua Kimmich has a different opinion from many of his colleagues, who express their intense concern, saying that he himself likes to play more matches.

At a time when several players are even talking about the possibility of a strike against the "loaded" calendar, the German international ace of Bayern Munich expresses a different opinion as he does not seem to be bothered by the many matches.

Kimmich said he is looking forward to the upcoming Nations League games, while also talking about the growing rosters in order to freshen up the teams more often.

"Maybe my opinion is not very popular, but I always like to play a lot of matches. Now I'm also looking forward to the Nations League matches" said Kimmich and continued:

"In football there are always injuries. Rosters are also growing. You can refresh the team more and more often. I'd rather have a week full of games than none at all. It's more fun to be on the field. I'm not sure you get less injuries if you play fewer games anyway. A lot of serious injuries are usually accidents, some are maybe even from tension."

*** Κίμιχ: «Εμένα μου αρέσει να παίζω πολλά παιχνίδια»

Διαφορετική άποψη από πολλούς συναδλελφους του, που εκφράζουν τον έντονο προβληματισμό τους, έχει ο Τζόσουα Κίμιχ λέγοντας ότι στον ίδιο αρέσει να παίζει περισσότερους αγώνες.

Την ώρα που ακούγεται από αρκετούς παίκτες ακόμα και το ενδεχόμενο μιας απεργίας κόντρα στο «φορτωμένο» καλεντάρι, ο διεθνής Γερμανός άσος της Μπάγερν Μονάχου εκφράζει μια διαφορετική άποψη καθώς δεν δείχνει να ενοχλείται από τους πολλούς αγώνες. 

Ο Κίμιχ δήλωσε ότι ανυπομονεί για τα προσεχή παιχνίδια του Nations League, ενώ μίλησε και για τα ρόστερ που μεγαλώνουν προκειμένου να φρεσκάρονται πιο συχνά οι ομάδες.

«Ίσως η άποψή μου να μην είναι πολύ δημοφιλής, αλλά εμένα πάντα μου αρέσει να παίζω πολλούς αγώνες. Τώρα ανυπομονώ και για τα ματς του Nations League» είπε και ο Κίμιχ και συνέχισε:

«Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν πάντα τραυματισμοί. Τα ρόστερ επίσης μεγαλώνουν. Μπορείς να φρεσκάρεις την ομάδα όλο και πιο συχνά. Προτιμώ μια εβδομάδα γεμάτη παιχνίδια από το να μην έχει καθόλου. Είναι πιο διασκεδαστικό να είσαι στο γήπεδο. Δεν είμαι σίγουρος έτσι κι αλλιώς ότι έχεις λιγότερους τραυματισμούς αν παίζεις λιγότερα παιχνίδια. Πολλοί σοβαροί τραυματισμοί συνήθως είναι ατυχήματα, κάποιοι είναι ίσως κι από την ένταση». 

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου