ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Μαλντίνι για την πρώτη κλήση στην εθνική Ιταλίας: "Ωραίο να βλέπω τις φωτογραφίες του πατέρα και του παππού μου"

Maldini on the first call-up to the Italian national team: "Nice to see the pictures of my father and grandfather"

Luciano Spalletti has called up Daniel Maldini to the Italy squad for the first time for the Nations League matches against Belgium and Israel, with the Monza midfielder speaking proudly of his father Paolo and grandfather Cesare.

The Italian national team counts down for two consecutive home matches in the framework of the Nations League against Belgium (10/10) and Israel (14/10), with Luciano Spalletti even calling up Daniel to the squad ahead of these games Maldini.

This is the first call-up of the Monza midfielder to the squad, with the 22-year-old stressing in a press conference that he is proud since he is following in the footsteps of his father Paolo Maldini and his grandfather, Cesare.

"I am very proud to be here. The coach's words to my face fill me with joy. I hope I do well in training.

My family has always been close to me but we have talked a little about my calling. It's nice for me to see pictures of my father and grandfather here but at the moment I'm thinking about the preparation and I'm living each day separately", Daniel Maldini emphasized, to add meaningfully:

"I was contacted by the Venezuelan football federation (p.s. his mother has roots from Venezuela) but I preferred to wait for the right moment for Italy, I think it was worth the wait.

My father is happy and so is everyone in the family. It is normal for a young child to dream of wearing the blue jersey.

I remember very little of my grandfather, I know he was always close to me but it has been too many years for me to remember specific incidents.

It was the right time for my first call, there is an incredible quality to it and I hope I can lend a helping hand. The player I'm inspired by is Kaká."

*** Μαλντίνι για την πρώτη κλήση στην εθνική Ιταλίας: "Ωραίο να βλέπω τις φωτογραφίες του πατέρα και του παππού μου"

Ο Λουτσιάνο Σπαλέτι κάλεσε για πρώτη φορά τον Ντανιέλ Μαλντίνι στην εθνική Ιταλίας, για τα ματς του Nations League με Βέλγιο και Ισραήλ, με τον μεσοεπιθετικό της Μόντσα να μιλάει με υπερηφάνεια για τον πατέρα του Πάολο και τον παππού του, Τσέζαρε.

Η εθνική Ιταλίας μετράει αντίστροφα για δύο διαδοχικά εντός έδρας ματς στο πλαίσιο του Nations League απέναντι στο Βέλγιο (10/10) και στο Ισραήλ (14/10), με τον Λουτσιάνο Σπαλέτι να καλεί μάλιστα στην αποστολή, ενόψει αυτών των αγώνων, τον Ντανιέλ Μαλντίνι.

Πρόκειται για την πρώτη κλήση του μεσοεπιθετικού της Μόντσα στην σκουάντρα ατζούρα, με τον 22χρονο να τονίζει μάλιστα σε συνέντευξη Τύπου ότι είναι υπερήφανος από τη στιγμή που ακολουθεί στα χνάρια του πατέρα του Πάολο Μαλντίνι αλλά και του παππού του, Τσέζαρε.

"Είμαι πολύ υπερήφανος που είμαι εδώ. Τα λόγια του προπονητή προς το πρόσωπό μου, με γεμίζουν χαρά. Ελπίζω να τα πάω καλά στις προπονήσεις.

Η οικογένειά μου ήταν πάντα κοντά μου αλλά έχουμε μιλήσει λίγο για την κλήση μου. Είναι ωραίο για μένα να βλέπω εδώ φωτογραφίες του πατέρα και του παππού μου αλλά αυτή τη στιγμή σκέφτομαι την προετοιμασία και ζω την κάθε μέρα ξεχωριστά", τόνισε ο Ντάνιελ Μαλντίνι, για να προσθέσει με νόημα:

"Είχε έρθει σε επαφή μαζί μου η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Βενεζουέλας (σ.σ. η μητέρα του έχει ρίζες από την Βενεζουέλα) αλλά προτίμησα να περιμένω την κατάλληλη στιγμή για την Ιταλία, πιστεύω ότι άξιζε η αναμονή.

Ο πατέρας μου είναι χαρούμενος όπως και όλοι στην οικογένεια. Είναι φυσιολογικό για ένα μικρό παιδί να ονειρεύεται να φορέσει τη γαλάζια φανέλα.

Θυμάμαι ελάχιστα πράγματα από τον παππού μου, ξέρω ότι ήταν πάντα κοντά μου αλλά έχουν πέράσει πάρα πολλά χρόνια για να θυμάμαι συγκεκριμένα περιστατικά.

Ήταν η κατάλληλη στιγμή για την πρώτη κλήση μου, σε αυτή την υπάρχει απίστευτη ποιότητα και ελπίζω να μπορέσω να δώσω μία χείρα βοηθείας. Ο παίκτης από τον οποίο εμπνέομαι είναι ο Κακά".

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου