ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Πέπε: "Η ζωή είναι πολύ όμορφη και τη ζω όπως δεν την έχω ξαναζήσει"

Pepe: "Life is very beautiful and I'm living it like I've never lived it before"

Pepe has spoken about the post-career era just months after he retired, insisting he is enjoying it to the fullest.

Pepe made the decision last August to say goodbye to the pitches after a full and rich career, with the former Real and Porto defender retiring at the age of 41.

The veteran Portuguese stopper, who made history as the oldest player to ever compete at the Euros, has spoken about his post-retirement period, stressing how much he is enjoying the days they take.

"I'm one of those people who left everything on the field as a player. Now, I'm really enjoying my life.

And life is very beautiful and I'm living it like I've never lived it before, because I've always been very dedicated to my profession," said Pepe specifically.

*** Πέπε: "Η ζωή είναι πολύ όμορφη και τη ζω όπως δεν την έχω ξαναζήσει"

Ο Πέπε μίλησε για την μετά καριέρας εποχή λίγους μήνες αφότου αποσύρθηκε, υποστηρίζοντας ότι την απολαμβάνει στο έπακρο.

Ο Πέπε πήρε την απόφαση τον περασμένο Αύγουστο να πει αντίο στα γήπεδα μετά από μία γεμάτη και πλούσια καριέρα, με τον άλλοτε αμυντικό των Ρεάλ και Πόρτο να αποσύρεται σε ηλικία 41 ετών.

Ο Πορτογάλος παλαίμαχος στόπερ, που έγραψε ιστορία ως ο γηραιότερος παίκτης που αγωνίστηκε ποτέ στο Euro, μίλησε για την περίοδο που διανύει μετά την απόσυρσή του, τονίζοντας το πόσο απολαμβάνει τις ημέρες που παιρνούν.

"Είμαι ένας από τους ανθρώπους που άφησαν τα πάντα στο γήπεδο ως παίκτης. Τώρα, απολαμβάνω πραγματικά τη ζωή μου.

Κι η ζωή είναι πολύ όμορφη και τη ζω όπως δεν την έχω ξαναζήσει, γιατί πάντα ήμουν πολύ αφοσιωμένος στο επάγγελμά μου", είπε συγκεκριμένα ο Πέπε.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου