ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024

Φέλιξ: «Ξέρω τι μπορώ να κάνω, είναι θέμα χρόνου»

Felix: "I know what I can do, it's just a matter of time"

Joao Felix's statements at the usual press conference ahead of Chelsea's match with Panathinaikos at the Olympic Stadium in Athens.

Panathinaikos in its first home game in the League Phase of the Conference League will welcome the powerful Chelsea at OAKA (24/10, 19:45). In the usual press conference that takes place before the European matches, in addition to the coach of the team Enzo Maresca, Joao Felix also spoke, who represented the rest of the stars of the Londoners' roster. The 24-year-old Portuguese striker spoke about his return to the Blues and emphasized that...he is waiting for his moment.

Felix's statements:

Can you tell us about your transfer? When did you find out about Chelsea's interest, how did things go?

"I was preparing at Atlético, I didn't know if I would stay or not. I was more likely to leave. One day my agent picked me up and told me that Chelsea wanted me. In a few days the transfer was completed. It was simple."

On the competition at Chelsea:

"We spoke with Maresca before I signed. I liked what he told me, I like the way he sees football. I knew the competition is big, but I'm here to work. I know what I can do and I want to help the team. I'm here to play and it's just a matter of time."

On his collaboration with Enkunku:

"He is a top player. Its quality is great. We saw him do great things in Leipzig. I love playing with him! We understand the game the same way, he knows what I'm going to do and I know what he's going to do. We work together very well."

On whether he thought he would return to the Premier League after his loan spell at Chelsea:

“When I left Chelsea in 2023 I told my family and friends that one day I would return to the Premier League. I enjoyed my time in the group. The league, the players, the environment. I was thinking about coming back."

On his goals, given that he has already played for big teams at the age of 24:

“I think this is the first time I've been told about my zodiac sign at a press conference. I don't understand much about it. It's in our family to be competitive. I want to fulfill my dreams. It's just a matter of time, I know my worth and I believe in myself as much as anyone. The time will come."

*** Φέλιξ: «Ξέρω τι μπορώ να κάνω, είναι θέμα χρόνου»

Οι δηλώσεις του Ζοάο Φέλιξ στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου ενόψει της αναμέτρησης της Τσέλσι με τον Παναθηναϊκό στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.

Ο Παναθηναϊκός στο πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι στη League Phase του Conference League θα υποδεχτεί την ισχυρή Τσέλσι στο ΟΑΚΑ (24/10, 19:45). Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που γίνεται πριν από τους ευρωπαϊκούς αγώνες εκτός από τον προπονητή της ομάδας Έντσο Μαρέσκα μίλησε και ο Ζοάο Φέλιξ, ο οποίος εκπροσώπησε τους υπόλοιπους αστέρες του ρόστερ των Λονδρέζων. Ο 24χρονος Πορτογάλος επιθετικός μίλησε για την επιστροφή του στους Μπλε και τόνισε πως... περιμένει τη στιγμή του.

Οι δηλώσεις του Φέλιξ:

Μπορείς να μας μιλήσεις για την μεταγραφή σου; Πότε έμαθες για το ενδιαφέρον της Τσέλσι, πώς έγιναν τα πράγματα;

«Έκανα προετοιμασία στην Ατλέτικο, δεν ήξερα αν θα μείνω ή όχι. Ήταν πιο πιθανό να φύγω. Μια μέρα με πήρε ο ατζέντης μου και μου είπε ότι η Τσέλσι με ήθελε. Σε λίγες ημέρες είχε ολοκληρωθεί η μεταγραφή. Ήταν απλό».

Για τον ανταγωνισμό στην Τσέλσι:

«Μιλήσαμε με τον Μαρέσκα πριν υπογράψω. Μου άρεσαν αυτά που μου είπε, μου αρέσει ο τρόπος που βλέπει το ποδόσφαιρο. Ήξερα ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, αλλά είμαι εδώ για να δουλέψω. Ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω και θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Είμαι εδώ για να παίξω και είναι απλώς θέμα χρόνου».

Για την συνεργασία του με τον Ενκουνκού:

«Είναι top παίκτης. Η ποιότητά του είναι μεγάλη. Τον είδαμε να κάνει σπουδαία πράγματα στην Λειψία. Μου αρέσει να παίζω μαζί του! Καταλαβαίνουμε το παιχνίδι με τον ίδιο τρόπο, γνωρίζει τι θα κάνω και γνωρίζω τι θα κάνει. Συνεργαζόμαστε πολύ καλά».

Για το αν σκεφτόταν ότι θα επιστρέψει στην Premier League μετά τον δανεισμό του στην Τσέλσι:

«Όταν έφυγα από την Τσέλσι το 2023 έλεγα στην οικογένεια και τους φίλους μου ότι μια μέρα θα επιστρέψω στην Premier League. Μου άρεσε το διάστημα στην ομάδα. Το πρωτάθλημα, οι παίκτες, το περιβάλλον. Το σκεφτόμουν ότι θα έρθω πίσω».

Για τους στόχους του, δεδομένου ότι έχει παίξει ήδη σε μεγάλες ομάδες ενώ είναι 24 ετών:

«Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που μου είπαν για το ζώδιό μου σε συνέντευξη Τύπου. Δεν καταλαβαίνω και πολλά για αυτό. Είναι οικογενειακό μας να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θέλω να εκπληρώσω τα όνειρά μου. Είναι απλά θέμα χρόνου, ξέρω την αξία μου και πιστεύω σε εμένα όσο κανείς. Θα έρθει η ώρα».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου