ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024

Ράγιο Βαγιεκάνο, Σέρχιο Καμέγιο: «Δεν θα με δείτε με μπλουζάκι 600 ευρώ, όταν η μητέρα μου βγάζει 700 ευρώ το μήνα»

Rayo Vallecano, Sergio Camejo: "You won't see me in a €600 T-shirt when my mother makes €700 a month"

Rayo Vallecano player Sergio Camejo does not forget his humble origins and the huge value he places on money

Sergio Camejo made impressive statements in an interview with the newspaper "ABC", in which he shows his humble side. Rayo's Spanish international ace said: "You won't see me in a €600 shirt when my mother earns €700 a month."

The 23-year-old, who is in his third season with the team from Vallecas, explains in the aforementioned interview how much he values ​​money given his background. “We were not poor, but we were always very humble. My twin brother and I always appreciated what our parents gave us. It was a holiday for us when, as children, we went once a month to eat at a Chinese restaurant below our house. It was a celebration because we knew the value of food. Plus, at that time my father had two jobs, so I'm careful with my money. I don't waste it"

And he explained: “For example, you definitely won't see me wearing designer clothes or a €600 blouse when my mother earns €700 a month, so I'd rather take the €600 and give it away. I don't even have a watch. I don't think I can have a very expensive watch if I look at my brother and he doesn't have one."

*** Ράγιο Βαγιεκάνο, Σέρχιο Καμέγιο: «Δεν θα με δείτε με μπλουζάκι 600 ευρώ, όταν η μητέρα μου βγάζει 700 ευρώ το μήνα»

Ο παίκτης της Ράγιο Βαγιεκάνο Σέρχιο Καμέγιο δεν ξεχνά την ταπεινή του καταγωγή και την τεράστια αξία που δίνει στα χρήματα

Ο Σέρχιο Καμέγιο έκανε εντυπωσιακές δηλώσεις σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «ABC», στην οποία δείχνει την ταπεινή του πλευρά. Ο διεθνής Ισπανός άσος της Ράγιο δήλωσε: «Δεν θα με δείτε με φανέλα 600 ευρώ, όταν η μητέρα μου βγάζει 700 ευρώ το μήνα».

Ο 23χρονος που διανύει την τρίτη του σεζόν στην ομάδα από το Βαγιέκας στην προαναφερθείσα συνέντευξη εξηγεί πόσο πολύ εκτιμά τα χρήματα δεδομένης της καταγωγής του. «Δεν ήμασταν φτωχοί, αλλά ήμασταν πάντα πολύ ταπεινοί. Ο δίδυμος αδελφός μου και εγώ πάντα εκτιμούσαμε ό,τι μας έδιναν οι γονείς μας. Ήταν γιορτή για εμάς όταν, ως παιδιά, πηγαίναμε μια φορά το μήνα να φάμε σε ένα κινέζικο εστιατόριο κάτω από το σπίτι μας. Ήταν μια γιορτή γιατί γνωρίζαμε την αξία του φαγητού. Επιπλέον, εκείνη την εποχή ο πατέρας μου είχε δύο δουλειές, οπότε προσέχω τα χρήματά μου. Δεν τα σπαταλάω»

Και εξήγησε: «Για παράδειγμα, σίγουρα δεν θα με δείτε να φοράω επώνυμα ρούχα ή μια μπλούζα 600 ευρώ, όταν η μητέρα μου κερδίζει 700 ευρώ το μήνα, οπότε προτιμώ να πάρω τα 600 ευρώ και να τα χαρίσω. Δεν έχω καν ρολόι. Δεν νομίζω ότι μπορώ να έχω ένα πολύ ακριβό ρολόι αν κοιτάξω τον αδελφό μου και δεν έχει».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου