ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

Λουίς Ενρίκε: «Είμαι πρόθυμος να χάσω το 50% του μισθού μου για να μην μιλάω στα ΜΜΕ»

Luis Enrique: "I'm willing to lose 50% of my salary to not talk to the media"

Big words from Luis Enrique, who said he was willing to lose 50% of his salary to avoid talking to reporters.

Luis Enrique is famous for the... dry answers he sometimes gives to journalists, with the latest example being what he said at the press conference ahead of the Paris - Rennes match on Friday night (27/9).

This time in the "crosshairs" of the Spanish coach were the journalists themselves, to whom he essentially said... face to face that he would like to avoid at all costs. Even if it means he has to take a 50% cut in his salary...

"The truth is, I'm having a good time with you guys. But if given the choice, I would have no problem not talking to you. I never avoided any press conference. It was a spontaneous reflection, but it's true.

If they give me a piece of paper and tell me to sign to avoid talking to the press and to reduce my salary by 50%, I would definitely do it," he said.

*** Λουίς Ενρίκε: «Είμαι πρόθυμος να χάσω το 50% του μισθού μου για να μην μιλάω στα ΜΜΕ»

Μεγάλα λόγια από τον Λουίς Ενρίκε, ο οποίος τόνισε πως ήταν πρόθυμος να χάσει το 50% του μισθού για να αποφεύγει να μιλάει στους δημοσιογράφους.

Ο Λουίς Ενρίκε φημίζεται για τις... ξερές απαντήσεις που δίνει ενίοτε στους δημοσιογράφους, με τελευταίο παράδειγμα τα όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα Παρί - Ρεν το βράδυ της Παρασκευής (27/9).

Αυτή τη φορά στο «στόχαστρο» του Ισπανού προπονητή βρέθηκαν οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι, στους οποίους επί της ουσίας είπε... κατάμουτρα ότι θα ήθελε να αποφύγει με κάθε κόστος. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνει περικοπή της τάξεως του 50% στο μισθό του...

«Η αλήθεια είναι ότι περνάω καλά μαζί σας. Αλλά αν μου δινόταν η επιλογή, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μην σας μιλάω. Δεν απέφυγα ποτέ καμία συνέντευξη Τύπου. Ήταν ένας αυθόρμητος προβληματισμός, αλλά είναι αλήθεια.

Αν μου δώσουν ένα χαρτί και μου πουν να υπογράψω για να αποφύγω να μιλάω στον Τύπο αλλά και να μειώσω τον μισθό μου κατά 50%, θα το έκανα σίγουρα» τόνισε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου