ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

F1: RBR-Honda showcasing power at the Bahrain Curtain

Max Ferstappen with the Red Bull RB16B-Honda set the fastest time - as champion Mercedes continued to struggle with W12 stability.

The Red Bull RB16B-Honda emerged as the top and fastest car at the end of the three days of Formula 1 winter testing in Bahrain, as Max Ferstappen set the fastest time - as champion Mercedes continued to struggle with W12 stability.

The Dutchman clocked a time of 1: 28.960 towards the end of the third and final afternoon of testing, as the majority of teams tested the absolute speed of their cars with the two softest Pirelli tires, C4 and C5.

In contrast to Mercedes, RBR found that the way it redesigned the tail and floor finish of the RB16B worked particularly well, giving it a fairly balanced and easy-to-adjust car. Fast not only in a round with a soft eraser, but also in the rounds of the race simulation.

The RB16B, in fact, is reaping the benefits of the brand new Honda power unit, which the Japanese had planned for 2022 but brought this year after the announcement of their departure from F1 at the end of this season.

On the contrary, the complexity of the redesigned rear floor of the Mercedes W12 has left the champion for the time being with a clumsy and difficult to understand car, which the team in Bahrain failed to make work with the two soft erasers.

After all, when has anyone seen Lewis Hamilton get off the track twice in three days? The Englishman, unlike Valteri Botas who does not base his driving style so much on tail control, did not adapt to the W12, and the instability of the car, especially with the soft rubber, left Mercedes 0.56 seconds in the lap. slow from RBR.

"We knew we would lose some aerodynamic performance at the rear with the new floor, but for now it has proven to be quite stable," Ferstappen said at the end. "Yes, I think these were undoubtedly our best winter tests. But that does not guarantee anything. We will see in the first match where we are. "There are definitely things we need to improve, although that probably applies to all teams."

Japan's Yui Tsunoda in the second year, a tenth behind Ferstappen, looked as impressive as Alpha Tauri (also with Honda's new unit).

And Carlos Sainth in the third year gave a clear proof of the so-called Matthias Binotto that this year Scuderia has largely solved last year's problems of power lag and aerodynamic performance - as well as is pleased to see the data collected on the track to be fully correlated with those from the wind tunnel.

Fernando Alonso's Alpine, as well as Sebastian Vettel's Aston Martin, chose not to focus on fast laps with soft erasers, so their speed is not yet visible. The latter had several mechanical problems, even with the Mercedes Turbo on the last day, but Vettel seemed quite optimistic about the dynamics of the car.

In the fourth year of the third and final day in Bahrain, ahead of Hamilton, Kimi Raikkonen succeeded - who with the 166 he completed achieved three race simulations in one day! Something similar, with 167 laps, was achieved by Alpha Tauri, but with its two drivers.F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

***F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull RB16B-Honda σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο - την ώρα που η πρωταθλήτρια Mercedes συνέχιζε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη σταθερότητα της W12.

Η Red Bull RB16B-Honda αναδύθηκε ως το κορυφαίο και ταχύτερο μονοθέσιο στο τελείωμα του τριημέρου χειμερινών δοκιμών της Formula 1, στο Μπαχρέιν, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο - την ώρα που η πρωταθλήτρια Mercedes συνέχιζε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τη σταθερότητα της W12.

Ο Ολλανδός πέτυχε τον χρόνο 1:28.960 προς το τέλος του τρίτου και τελευταίου απογεύματος των δοκιμών, καθώς η πλειοψηφία των ομάδων δοκίμασαν την απόλυτη ταχύτητα των μονοθεσίων τους με τις δύο μαλακότερες γόμες της Pirelli, C4 και C5.

Σε αντίθεση με τη Mercedes, η RBR διαπίστωσε ότι ο τρόπος με τον οποίο ανασχεδίασε την ουρά και την απόληξη του δαπέδου της RB16B δούλεψε ιδιαίτερα καλά, και της προσέφερε ένα αρκετά ισορροπημένο και εύκολο στις ρυθμίσεις μονοθέσιο. Ταχύ όχι μόνο σε έναν γύρο με μαλακή γόμα, αλλά και στις συστοιχίες γύρων της προσoμοίωσης αγώνα.

H RB16B, μάλιστα, καρπώνεται και την ολοκαίνουρια μονάδα ισχύος της Honda, την οποία οι Ιάπωνες είχε προγραμματίσει για το 2022 αλλά την έφεραν φέτος μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής τους από τη F1 στο τέλος της φετινής σεζόν.

Αντίθετα, η πολυπλοκότητα του ανασχεδιασμένου πίσω μέρους του δαπέδου της Mercedes W12 έχει αφήσει προς το παρόν την πρωταθλήτρια με ένα δύστροπο και δύσκολο στην κατανόηση μονοθέσιο, το οποίο η ομάδα στο Μπαχρέιν δεν κατάφερε να το κάνει να δουλέψει με τις δύο μαλακές γόμες.

Άλλωστε, πότε έχει δει κανείς τον Λιούις Χάμιλτον να βγαίνει δύο φορές από την πίστα, μέσα σε ένα τριήμερο; Ο Άγγλος, σε αντίθεση με τον Βάλτερι Μπότας που δεν βασίζει τόσο πολύ το οδηγικό του στιλ στον έλεγχο της ουράς, δεν προσαρμόστηκε με τη W12, και η αστάθεια του μονοθεσίου ειδικά με τη μαλακή γόμα άφησε τη Mercedes 0,56 δευτ. στο γύρο πιο αργή από την RBR.

«Ξέραμε ότι θα χάναμε λίγη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος με το νέο δάπεδο, αλλά προς το παρόν αποδείχθηκε αρκετά σταθερό», είπε στο τέλος ο Φερστάπεν. «Ναι, πιστεύω ότι αναμφίβολα αυτές ήταν οι καλύτερες χειμερινές δοκιμές μας. Αλλά αυτό δεν εγγυάται τίποτα. Θα δούμε στον πρώτο αγώνα πού βρισκόμαστε. Σίγουρα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε, αν και αυτό μάλλον ισχύει για όλες τις ομάδες».

Ο Ιάπωνας Γιούι Τσουνόντα με το δεύτερο χρόνο, ένα δέκατο πίσω από τον Φερστάπεν, φάνηκε εντυπωσιακός όσο και η Alpha Tauri (επίσης με τη νέα μονάδα της Honda).

Και ο Κάρλος Σάινθ με τον τρίτο χρόνο έδωσε μια σαφή απόδειξη των λεγόμενων του Ματία Μπινότο ότι φέτος η Scuderia έχει λύσει με μεγάλο βαθμό τα περσινά προβλήματα υστέρησης ισχύος και αεροδυναμικής απόδοσης – καθώς επίσης με ικανοποίηση βλέπει τα δεδομένα που συλλέγει στην πίστα να έχουν απόλυτο συσχετισμό με εκείνα από την αεροσήραγγα.

Η Alpine του Φερνάντο Αλόνσο, όπως και η Aston Martin του Σεμπάστιαν Φέτελ, επέλεξαν να μην δώσουν έμφαση στους γρήγορους γύρους με τις μαλακές γόμες, κι έτσι η ταχύτητά τους δεν είναι ακόμα ορατή. Η δεύτερη αντιμετώπισε αρκετά μηχανικά προβλήματα, ακόμα και με το Turbo της Mercedes την τελευταία μέρα, αλλά ο Φέτελ φάνηκε αρκετά αισιόδοξος για τη δυναμική του μονοθεσίου.

Τον τέταρτο χρόνο της τρίτης και τελευταίας ημέρας στο Μπαχρέιν, εμπρός από τον Χάμιλτον, πέτυχε ο Κίμι Ράικονεν - ο οποίος με τους 166 που συμπλήρωσε πέτυχε τρεις προσομοιώσεις αγώνα μέσα σε μία μέρα! Κάτι αντίστοιχο, με 167 γύρους, πέτυχε και η Alpha Tauri, αλλά με τους δύο οδηγούς της.F1: Επίδειξη δύναμης της RBR-Honda στην αυλαία του Μπαχρέιν

Πηγή: Sport 24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου