ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Ζεσούς : «Παραμένει καλύτερος από εμένα ο Αγκουέρο»

Jesus: "Aguero remains better than me"

Gabriel Jesus, in his statements, claimed that Aguero remains a better footballer than himself.

Gabriel Jesus claimed that Koon Aguero is still better than him today. He also described the Argentine as the top footballer of all time in Manchester City.

"He is the best player he has ever played for Manchester City. I have learned a lot from him, but he remains a better striker than me. He scores more than me. He goes out on the field and scores. That should do.

And I can say that because I have played a lot with him. When we play together, I score one and then he scores two. Then I score two and he scores three. "I have to learn a lot in the coming years to become like him one day," said the Brazilian.

*** Ζεσούς : «Παραμένει καλύτερος από εμένα ο Αγκουέρο»

Ο Γκάμπριελ Ζεσούς, σε δηλώσεις του, υποστήριξε ότι ο Αγκουέρο παραμένει καλύτερος ποδοσφαιριστής από τον ίδιο.

Ο Γκάμπριελ Ζεσούς υποστήριξε πως ο Κουν Αγκουέρο είναι ακόμα και σήμερα καλύτερος από τον ίδιο. Παράλληλα χαρακτήρισε τον Αργεντινό, ως τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή όλων των εποχών στην Μάντσετερ Σίτι.

«Είναι ο καλύτερος παίκτης που έχει παίξει ποτέ στη Μάντσεστερ Σίτι. Έχω μάθει πολλά από αυτόν, αλλά παραμένει καλύτερος επιθετικός από εμένα. Σκοράρει περισσότερο από εμένα. Βγαίνει στο γήπεδο και σκοράρει. Αυτό κάνει.

Και εγώ μπορώ να το πω γιατί έχω παίξει πολύ μαζί του. Όταν παίζουμε μαζί, σκοράρω ένα και μετά εκείνος σκοράρει δύο. Μετά εγώ σκοράρω δύο και εκείνος σκοράρει τρία. Πρέπει να μάθω πολλά τα επόμενα χρόνια για να γίνω κάποτε σαν κι εκείνον» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βραζιλιάνος.

Πηγή: To10.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου