ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Μεκίς: Η ανωτερότητα του κινητήρα της Mercedes για το 2026 “είναι μόνο μια απλή διαίσθηση”

Mekis: Mercedes' 2026 engine superiority 'just a gut feeling'

The new Red Bull Racing boss Laurent Mekis does not believe there is clear data to support the suggestion that Mercedes' new power unit for the new 2026 Formula 1 technical regulations is already a step ahead of the competition.

The sweeping change to Formula 1's hybrid power unit regulations for 2026 is their first major change since 2014, and many believe it will be one of the parameters that will determine which teams will dominate the sport from next season.

Mercedes HPP, having pioneered the split-turbo innovation for 2014, dominated Formula 1 from that year on for the next seven years – until, at the beginning of this decade, Honda and Ferrari managed to match the performance of Brixworth’s unit.

This past, says Laurent Mekis, has played a significant role in the “intuition” of many that Mercedes – which will supply engines to McLaren, Williams and Alpine in addition to its own works team in 2026 – will have the upper hand on the powertrain issue at the start of 2026.

“I don’t think any of the engine manufacturers are actually exchanging data on power. So it’s more of a guess than a crystal ball,” Mekis said.

However, the Frenchman added that he understands where the speculation is coming from: “To be fair, we understand where that intuition is coming from. Mercedes dominated the previous change in power unit regulations.

So it is normal on a broader level to expect, or for the public to expect, that they will be able to do it again. That is probably where that intuition comes from.”

Regarding Red Bull's extremely bold step to become its own engine manufacturer from 2026, Mekis stressed: "It is equally true that the challenge of building a new power unit from scratch, starting just a few years ago, is unthinkable - but that is the Red Bull way.

This is what Red Bull has set out to do, so it is really a crazy challenge, purely typical of Red Bull. We feel good about it. We know it is a crazy challenge to take on, but we know that our people are good at it".

*** Μεκίς: Η ανωτερότητα του κινητήρα της Mercedes για το 2026 “είναι μόνο μια απλή διαίσθηση”

Ο νέος διευθυντής της Red Bull Racing, Λοράν Μεκίς, δεν πιστεύει ότι υπάρχουν σαφή δεδομένα που να υποστηρίζουν την εικασία ότι η καινούρια μονάδα ισχύος της Mercedes για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς της Formula 1 για το 2026 βρίσκεται ήδη ένα βήμα εμπρός από τον ανταγωνισμό.

Η ιδιαίτερα εκτεταμένη αλλαγή των κανονισμών των υβριδικών μονάδων ισχύος της Formula 1 το 2026 είναι η πρώτη τους μεγάλη τροποποίηση μετά το 2014, και πολλοί εκτιμούν ότι αυτή είναι μία από τις παραμέτρους που θα καθορίσει ποιες ομάδες θα πρωταγωνιστούν από την επόμενη σεζόν στο σπορ.

Η Mercedes HPP, επινοώντας την καινοτομία του split-turbo για το 2014, έγινε κυρίαρχη της Formula 1 από εκείνη τη χρονιάς και για την επόμενη επταετία – μέχρι, στις αρχές της τωρινής δεκαετίας, να καταφέρουν η Honda και η Ferrari να φτάσουν στο επίπεδο απόδοσης της μονάδας του Μπρίξουορθ.

Το παρελθόν αυτό, λέει ο Λοράν Μεκίς, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στη “διαίσθηση” πολλών ότι η Mercedes -που εκτός της εργοστασιακής της ομάδας θα τροφοδοτεί με κινητήρες και τις McLaren, Williams και Alpine το 2026- θα έχει το πάνω χέρι στο θέμα των μονάδων ισχύος στο ξεκίνημα του 2026.

“Δεν πιστεύω ότι κάποιος από τους κατασκευαστές κινητήρων ανταλλάσσει πραγματικά δεδομένα για την ισχύ. Οπότε, πρόκειται περισσότερο για μαντεία από μια κρυστάλλινη σφαίρα”, είπε ο Μεκίς.

Παρόλα αυτά, ο Γάλλος πρόσθεσε ότι καταλαβαίνει από πού προέρχονται αυτές οι εικασίες: “Για να είμαστε δίκαιοι, αντιλαμβανόμαστε από πού πηγάζει αυτή η διαίσθηση. Η Mercedes κυριάρχησε στην προηγούμενη αλλαγή των κανονισμών των μονάδων ισχύος.

Είναι λοιπόν φυσιολογικό σε ευρύτερο επίπεδο να περιμένουμε, ή το κοινό να περιμένει, ότι θα μπορέσουν να το κάνουν ξανά. Πιθανότατα από εκεί προέρχεται αυτή η διαίσθηση”.

Σχετικά, δε, με το εξαιρετικά τολμηρό βήμα της Red Bull να γίνει κατασκευάστρια των δικών της κινητήρων από το 2026, ο Μεκίς τόνισε: “Είναι εξίσου αλήθεια ότι η πρόκληση του να κατασκευάσεις μια νέα μονάδα ισχύος από το μηδέν, ξεκινώντας πριν από λίγα μόλις χρόνια, είναι αδιανόητη – αλλά αυτός είναι ο τρόπος της Red Bull.

Αυτό έχει βάλει στόχο να κάνει η Red Bull, άρα πρόκειται πραγματικά για μια τρελή πρόκληση, καθαρά τυπική της Red Bull. Νιώθουμε καλά με αυτό. Ξέρουμε ότι είναι μια τρελή πρόκληση να την αναλάβει κανείς, αλλά γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποί μας είναι καλοί σε αυτό”.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου