Nedovic on Kanaan: "When I was at Panathinaikos, he seemed to me twisted, after all he is a nice guy"
Nemanja Nedovic has spoken about his now teammate Isaiah Kanaan, stressing that he had a misconception about him before meeting him in person.
Nemanja Nedovic was one of... the few players who remained at Red Star, who was strengthened with several transfers with the aim of doing something more in the Euroleague of the new season.
One of those that the Serbians acquired this summer is Isaiah Kanaan, who left the red and white of Olympiakos and wore those of Red Star.
Commenting on the American guard on the "Luka i Kuzma" podcast, Nedovic recalled an earlier incident between them and stressed that he had a misconception about Kanaan before meeting him in person.
What he said in detail:
“Kanaan seemed twisted to me. When I was at Panathinaikos and he was at Unix, he put a three-pointer in front of my face and started making fun of me. And I remembered him ever since.
But now that we've met, he's very positive and trying to establish good communication, and he's been teasing me about this incident. He's a very nice guy and every team should have a guy like that."
*** Νέντοβιτς για Κάνααν: «Όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό μου είχε φανεί στριφνός, τελικά είναι ωραίος τύπος»
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς μίλησε για τον συμπαίκτη του, πλέον, Αϊζάια Κάνααν, τονίζοντας πως είχε εσφαλμένη αντίληψη γι' αυτόν πριν τον γνωρίσει προσωπικά.
O Nεμάνια Νέντοβιτς ήταν ένας από τους... λίγους παίκτες που παρέμειναν στον Ερυθρό Αστέρα, ο οποίος ενισχύθηκε με αρκετές μεταγραφές με στόχο να κάνει το κάτι παραπάνω στην Ευρωλίγκα της νέας σεζόν.
Ένας από αυτούς που οι Σέρβοι απέκτησαν το φετινό καλοκαίρι είναι ο Αϊζάια Κάνααν, ο οποίος άφησε τα ερυθρόλευκα του Ολυμπιακού και φόρεσε αυτά του Ερυθρού Αστέρα.
Σχολιάζοντας τον Αμερικανό γκαρντ στο στο podcast «Luka i Kuzma», ο Νέντοβιτς θυμήθηκε ένα παλιότερο μεταξύ τους περιστατικό και τόνισε πως είχε εσφαλμένη αντίληψη για τον Κάνααν πριν τον γνωρίσει προσωπικά.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Ο Κάνααν μου φαινόταν στριφνός. Όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό και εκείνος στην Ούνικς, μου έβαλε ένα τρίποντο μπροστά στο πρόσωπό μου και άρχισε να με κοροϊδεύει. Και τον θυμόμουν από τότε.
Τώρα που γνωριστήκαμε όμως, είναι πολύ θετικός και προσπαθεί να δημιουργήσει καλή επικοινωνία και με πειράζει γι' αυτό το περιστατικό. Είναι πολύ ωραίος τύπος και κάθε ομάδα πρέπει να έχει έναν τέτοιο τύπο».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου