Alonso: "Dismissal is definitive but we didn't play as we should"
The statements of the coach of Panathinaikos, Diego Alonso, after the defeat by Asteras Tripoli in OAKA for the premiere of the Stoiximan Superleague.
Shock for Panathinaikos in Diego Alonso's first match in the Stoiximan Superleague. A few days after the "thriller" with Ajax, Trefylli went down with many changes to OAKA against Asteras AKTOR and was defeated by Arkades 1-0. In his statements after the match, the Uruguayan coach stood by the dismissal of Zeka, but made it clear that his team did not play as it should.
"Obviously the sending off was important to the game, but other than that we didn't play the way we should have played. Of course, in the second half we played better, but the dismissal was definitely decisive.
When you have an opponent who closes down and defends in his area and we play with one player less, things are difficult. It also appeared that we were not in a good condition from the first moment, nothing was coming out of us", said the coach of Triphylli.
*** Αλόνσο: «Καθοριστική η αποβολή αλλά δεν παίξαμε όπως έπρεπε»
Οι δηλώσεις του προπονητή του Παναθηναϊκού, Ντιέγκο Αλόνσο, μετά την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης στο ΟΑΚΑ για την πρεμιέρα της Stoiximan Superleague.
Σοκ για τον Παναθηναϊκό στο πρώτο ματς του Ντιέγκο Αλόνσο στη Stoiximan Superleague. Λίγες ημέρες μετά το «θρίλερ» με τον Άγιαξ το Τριφύλλι κατέβηκε με πολλές αλλαγές στο ΟΑΚΑ κόντρα στον Αστέρα AKTOR και ηττήθηκε από τους Αρκάδες με 1-0. Στις δηλώσεις του μετά το ματς ο Ουρουγουανός κόουτς στάθηκε στην αποβολή του Ζέκα, όμως ξεκαθάρισε πως η ομάδα του δεν έπαιξε όπως έπρεπε.
«Αναμφισβήτητα η αποβολή ήταν σημαντική για το παιχνίδι, αλλά πέρα από αυτό εμείς δεν παίξαμε όπως θα έπρεπε να παίξουμε. Βεβαίως στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλύτερα αλλά η αποβολή σίγουρα ήταν καθοριστική.
Όταν έχεις έναν αντίπαλο που κλείνεται και αμύνεται στην περιοχή του και εμείς παίζουμε με παίκτη λιγότερο, τα πράγματα δυσκολεύουν. Επίσης φάνηκε ότι δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση από την πρώτη στιγμή, δεν μας έβγαινε τίποτα», ανέφερε ο κόουτς του Τριφυλλιού.
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου