The suffering began in Olympiakos
Start of the new season for the Olympiakos women's basketball team, which gathered on Monday at SEF to prepare for the start of the new season.
The Olympiakos women's basketball team gathered at noon on Monday in room 5 of the SEF and started the hard work for the new competitive season, passing ergometric tests.
The only absentees for Thanos Niklas were Ivana Raja, Kira Lambert, Rebecca Tobin and Merritt Hembe, who will be integrated in the coming days in preparation.
Thanos Niklas emphasized: "Good season, good health! We started today with ergometrics. Some gymnasts are missing, but from next week, the whole roster will be here and we will start our program and our preparation for the new year normally. We are very lucky and we thank the president and the administration, because it was a period when we didn't miss anything and we 'built' a roster with the first choices we had.
Our first picks came to the team We are very satisfied. The goals remain very high. This year, we have the honor of being at the 100th anniversary of Olympiakos! It is very honorable for us to belong to this club, let alone in this period, in 100 years. Our goal is the double. In Europe, we belong to the best 16 teams, we play in the Euroleague and we will try to be as competitive as possible. We want to show the dynamics of the team in Europe as well."
Angeliki Nikolopoulou added: "I wish, first of all, a happy new year, with good health. That matters, above all else. We start with a lot of appetite, same goals, lofty and new faces. We want the league and the Cup and, from there, to test our strength in Europe, to compete with very good teams and to do our best.
We know how big a team Olympiacos is, the biggest club in Greece. This year, it's 100 years and we will try in all divisions to win as many titles as possible to celebrate it properly."
*** Άρχισαν τα βάσανα στον Ολυμπιακό
Ξεκίνημα για τη νέα σεζόν στην ομάδα μπάσκετ γυναικών του Ολυμπιακού, η οποία συγκεντρώθηκε τη Δευτέρα στο ΣΕΦ για να προετοιμαστούν για την έναρξη της νέας σεζόν.
Η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στην αίθουσα 5 του ΣΕΦ και ξεκίνησαν τη σκληρή δουλειά για τη νέα αγωνιστική σεζόν, περνώντας από εργομετρικές εξετάσεις.
Μοναδικές απούσες για τον Θάνο Νίκλα ήταν οι Ιβάνα Ράτζα, Κίρα Λάμπερτ, Ρεμπέκα Τόμπιν και Μέριτ Χέμπε, οι οποίες θα ενσωματωθούν τις επόμενες ημέρες στην προετοιμασία.
Ο Θάνος Νίκλας τόνισε: «Καλή σεζόν, με υγεία! Ξεκινήσαμε σήμερα με τα εργομετρικά. Λείπουν κάποιες αθλήτριες, όμως, από την άλλη βδομάδα, θα είναι εδώ όλο το ρόστερ και θα ξεκινήσουμε κανονικά το πρόγραμμά μας και την προετοιμασία μας για τη νέα χρονιά. Είμαστε πολύ τυχεροί κι ευχαριστούμε τον πρόεδρο και τη διοίκηση, γιατί ήταν μια περίοδος που δεν μας έλειψε τίποτα και ‘χτίσαμε’ ένα ρόστερ με τις πρώτες επιλογές που είχαμε.
Οι πρώτες μας επιλογές ήρθαν στην ομάδα Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Οι στόχοι παραμένουν πολύ υψηλοί. Φέτος, έχουμε την τιμή να βρισκόμαστε στα 100 χρόνια του Ολυμπιακού! Είναι πολύ τιμητικό για εμάς που ανήκουμε σε αυτό τον σύλλογο, πόσω μάλλον σε αυτή την περίοδο, στα 100 χρόνια. Στόχος μας είναι το νταμπλ. Στην Ευρώπη, ανήκουμε στις 16 καλύτερες ομάδες, παίζουμε στην Euroleague και θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικοί. Θέλουμε να δείξουμε τη δυναμική της ομάδας και στην Ευρώπη».
Η Αγγελική Νικολοπούλου συμπλήρωσε: «Εύχομαι, αρχικά, καλή χρονιά, με υγεία. Αυτό έχει σημασία, πάνω από όλα. Ξεκινάμε με πολλή όρεξη, ίδιους στόχους, υψηλούς και νέα πρόσωπα. Θέλουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο κι, από εκεί και πέρα, να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας στην Ευρώπη, να ανταγωνιστούμε πολύ καλές ομάδες και να κάνουμε ό,τι καλύτερο.
Ξέρουμε πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο Ολυμπιακός, ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα. Φέτος, είναι τα 100 χρόνια και θα προσπαθήσουμε σε όλα τα τμήματα να κατακτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους τίτλους για να το γιορτάσουμε όπως πρέπει».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου