ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Τένις: Στην Πεγκούλα το δεύτερο εισιτήριο για τον τελικό στο Σινσινάτι

Tennis: In Pegula the second ticket for the final in Cincinnati

Jessica Pegula advanced to the final of the tournament in Cincinnati, defeating Paula Bandosa 6-2, 3-6, 6-3 in the second semi-final of the US Masters.

The very good course of Paula Bandosa was stopped by Jessica Pegula, who prevailed in the second semifinal of the Masters in Cincinnati and with 6-2, 3-6, 6-3 got the ticket for the final of the American tournament. There, the American tennis player will face Arina Sabalenka, who earlier subdued Iga Swiatek.

Competitively, the world's No. 6 started the match very well and with three breaks against one in the first set, she immediately took the lead in the semi-final with 6-2. Paula Bandosa picked up the pace in the second set and despite the fact that she was first broken on her serve, she managed to make two breaks which enabled her to take the set 6-3.

After several interruptions due to rain, the match went to the third set with Pegula regaining the momentum of the first set. The American threatened with four break points in the 3rd game, but the Spaniard found the solution as many times. What she failed to do in the third game, Pegula did in the 8th game to make it 5-3.

In the very next game, in which she served to take the match, Pegula erased a break point from Bandosa and on the first match point closed the set (6-3) and celebrated winning the second ticket to the Masters final in Cincinnati.

*** Τένις: Στην Πεγκούλα το δεύτερο εισιτήριο για τον τελικό στο Σινσινάτι

Στον τελικό του τουρνουά στο Σινσινάτι προκρίθηκε η Τζέσικα Πεγκούλα, νικώντας την Πάουλα Μπαντόσα με 6-2, 3-6, 6-3 στον δεύτερο ημιτελικό του αμερικανικού Masters.

Την πολύ καλή πορεία της Πάουλα Μπαντόσα σταμάτησε η Τζέσικα Πεγκούλα, η οποία επικράτησε στον δεύτερο ημιτελικό του Masters στο Σινσινάτι και με 6-2, 3-6, 6-3 πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του αμερικανικού τουρνουά. Εκεί, η Αμερικανίδα τενίστρια θ' αντιμετωπίσει την Αρίνα Σαμπαλένκα, η οποία νωρίτερα υπέταξε την Ίγκα Σβιόντεκ.

Αγωνιστικά η Νο.6 του κόσμου ξεκίνησε πολύ καλά την αναμέτρηση και με τρία breaks έναντι ενός στο πρώτο σετ πήρε άμεσα το προβάδισμα στον ημιτελικό με 6-2. Η Πάουλα Μπαντόσα ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σετ και παρά το γεγονός ότι δέχθηκε πρώτη... σπάσιμο στο σερβίς της κατάφερε να κάνει δύο breaks τα οποία της έδωσαν τη δυνατότητα να πάρει το σετ με 6-3.

Η αναμέτρηση μετά από πολλές διακοπές, λόγω βροχής, οδηγήθηκε στο τρίτο σετ με την Πεγκούλα ν' ανακτά το μομέντουμ του πρώτου σετ. Η Αμερικανίδα απείλησε με τέσσερα break points στο 3ο game, αλλά η Ισπανίδα βρήκε τη λύση ισάριθμες φορές. Ό,τι δεν κατάφερε στο τρίτο game, η Πεγκούλα το έκανε πράξη στο 8ο game για να κάνει το 5-3.

Στο αμέσως επόμενο game, στο οποίο σέρβιρε για να πάρει το ματς, η Πεγκούλα έσβησε ένα break point της Μπαντόσα και στο πρώτο match point έκλεισε το σετ (6-3) και πανηγύρισε την κατάκτηση του δεύτερου εισιτηρίου για τον τελικό του Masters στο Σινσινάτι.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου