Garcia: "Delighted with the team's performance - Let's keep improving"
Pablo Garcia's statements after Atromitos' home draw with Aris.
The premiere of Atromitos and Aris in this year's Stoiximan Super League ended without a winner, with the two teams drawing 1-1 at the Municipal Stadium of Peristeri.
After the end of the match, the coach of the home team, Pablo Garcia, emphasized that he is quite happy with his team and may the victory not come, stressing however that the goal is continuous improvement game by game.
Pablo Garcia's statements in detail:
On whether he considers the result fair and whether he is satisfied with Atromitos' performance: "We would have liked to win the game, but I am pleased with the team's performance because I think we played well, although it was quite hot."
On what we can expect from Atromitos this year: “The most important thing is to keep improving, game by game. There needs to be better communication between the players. I'm sure this will improve and we'll do better."
*** Γκαρσία: «Ευχαριστημένος από την απόδοση της ομάδας - Να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε»
Οι δηλώσεις του Πάμπλο Γκαρσία μετά την εντός έδρας ισοπαλία του Ατρόμητου με τον Άρη.
Χωρίς νικητή ολοκληρώθηκε η πρεμιέρα του Ατρόμητου και του Άρη στη φετινή Stoiximan Super League, με τις δύο ομάδες να μένουν στο 1-1 στο Δημοτικό Στάδιο του Περιστερίου.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής των γηπεδούχων, Πάμπλο Γκαρσία, τόνισε πως είναι αρκετά ευχαριστημένος με την ομάδα του και ας μην ήρθε η νίκη, τονίζοντας πάντως πως στόχος είναι η συνεχής βελτίωση παιχνίδι με το παιχνίδι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πάμπλο Γκαρσία:
Για το αν θεωρεί δίκαιο το αποτέλεσμα και για το αν είναι ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Ατρομήτου: «Θα θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι, όμως είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση της ομάδας γιατί θεωρώ ότι παίξαμε καλά, αν και είχε αρκετή ζέστη».
Για το τι μπορούμε να περιμένουμε φέτος από τον Ατρόμητο: «Το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, παιχνίδι με το παιχνίδι. Πρέπει να υπάρχει καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα βελτιωθεί και θα τα πάμε καλύτερα».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου