Panathinaikos: First training of the season with absences for champions
The women's volleyball team of Panathinaikos started on Monday afternoon (19/8) its preparation ahead of the new season.
The first gathering in preparation for the new season was held by the Panathinaikos women's volleyball team, which took place at Metz's indoor stadium on Monday afternoon (19/8).
The players and the coaching staff were welcomed by the president of Erasitechnis, Takis Malakates, the general captain Sotiris Nikas, the director of the competition department Sotiris Pantaleon and Roulis Agrapidakis.
The preparation started with the gymnasts: Athena Papafotiou, Maret Grothes, Natalia Metaxa, Manolina Constantinou, Katarina Jovits, Konstantina Vlahakis and the girls from the Panathinaikos academies Venia Sfihtis and Konstantina Angelopoulos.
The internationals Irini Chatziefstratiadou, Marianna Belia, Giorgina Antonakaki and Evangelia Tani will be integrated into the team when they finish their obligations with the National team as well as Martina Samandan who competes with the Croatian National Team. Bogomila Biarda will also be integrated into the team in the coming days.
Panathinaikos coach Dragan Nesic said:
"I am very happy because we have very good Greek athletes on the roster and this is very positive. I believe that this team was not only made for this year but also for the future. It is also positive that Grothes and Samandan remained on the roster. The new athletes Jovic and Biarda are young and talented. I think we have made good transfers despite the difficulties that generally exist in the transfer part as several players are now looking at America.
I think we have made a good team but the most important thing is the presence we will have. We want to be competitive. The goal of Panathinaikos is always to star. My personal goal is to reach all the finals and claim titles. We are participating in many competitions and the season will be long. I wish both my team and the rest of the teams good health, because if there is that we can create the conditions and have the presence we want".
*** Παναθηναϊκός: Πρώτη προπόνηση της σεζόν με απουσίες για πρωταθλήτριες
Η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Παναθηναϊκού ξεκίνησε το απόγευμα της Δευτέρας (19/8) την προετοιμασίας της ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Την πρώτη συγκέντρωση στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη νέα σεζόν πραγματοποίησε η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία έλαβε χώρα στο κλειστό του Μετς το απόγευμα της Δευτέρας (19/8).
Τις παίκτριες και το προπονητικό επιτελείο υποδέχτηκαν ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Τάκης Μαλακατές, ο Γενικός αρχηγός Σωτήρης Νίκας, ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος Σωτήρης Πανταλέων και ο Ρούλης Αγραπιδάκης.
Η προετοιμασία ξεκίνησε με τις αθλήτριες: Αθηνά Παπαφωτίου, Μάρετ Γκρόθες, Ναταλία Μεταξά, Μανωλίνα Κωνσταντίνου, Καταρίνα Γιόβιτς, Κωνσταντίνα Βλαχάκη και τις κορασίδες από τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού Βένια Σφίχτη και Κωνσταντίνα Αγγελοπούλου.
Οι διεθνείς Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου, Μαριάννα Μπελιά, Γιωργίνα Αντωνακάκη και Ευαγγελία Τάνη θα ενσωματωθούν στην ομάδα όταν ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους με την Εθνική ομάδα όπως επίσης και η Μαρτίνα Σάμανταν που αγωνίζεται με την Εθνική Κροατίας. Η Μπογκομίλα Μπιάρντα επίσης θα ενσωματωθεί στην ομάδα τις επόμενες μέρες.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Ντράγκαν Νέσιτς ανέφερε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί έχουμε στο ρόστερ πολύ καλές Ελληνίδες αθλήτριες κι αυτό είναι πολύ θετικό. Θεωρώ ότι αυτή η ομάδα δε φτιάχτηκε μόνο για φέτος αλλά και για το μέλλον. Είναι επίσης θετικό ότι παρέμειναν στο ρόστερ οι Γκρόθες και Σάμανταν. Οι καινούριες αθλήτριες Γιόβιτς και Μπιάρντα είναι νεαρές και ταλαντούχες. Θεωρώ ότι έχουμε κάνει καλές μεταγραφές παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν γενικά στο μεταγραφικό κομμάτι καθώς αρκετές παίκτριες πλέον κοιτάζουν την Αμερική.
Νομίζω ότι έχουμε φτιάξει μια καλή ομάδα αλλά το πιο σημαντικό είναι η παρουσία που θα έχουμε. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι πάντα να πρωταγωνιστεί. Ο προσωπικός μου στόχος είναι να φτάσουμε σε όλους τους τελικούς και να διεκδικήσουμε τίτλους. Συμμετέχουμε σε πολλές διοργανώσεις και η σεζόν θα είναι μεγάλη. Εύχομαι τόσο στην ομάδα μου όσο και στις υπόλοιπες ομάδες υγεία καθώς αν υπάρχει αυτό μπορούμε να δημιουργήσουμε τις συνθήκες και να έχουμε την παρουσία που θέλουμε».
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου