Conte after the "treble" from Verona: "I humbly apologize to the fans"
Antonio Conte apologized to Napoli fans after their disappointing league opener and 3-0 defeat by Verona.
Antonio Conte took over at Napoli this summer after the Partenopei's disastrous season last year [10th place]. The former Chelsea boss has signed a three-year deal with the southern Italian club and made his league debut against Hellas Verona on Sunday (18/08), with the team falling short of expectations and losing 3-0.
Speaking to Sky Italia, Antonio Conte said: “In the first half, there was only one team. I don't think Verona had any chance. Having said that, we immediately let Verona have a shot at the start of the second half and on the second occasion found ourselves behind on the scoreboard. Then we melted like snow in the sun. What I want to say is that we must apologize to the Neapolitan fans, who follow us with such passion. I am the coach and it is only right that I take full responsibility. I humbly apologize because the second half was unacceptable. A performance that shows we have to work hard in all areas. I came to Napoli with great enthusiasm, with great desire. If I can help Napoli, I will."
*** Κόντε μετά την «τριάρα» από τη Βερόνα: «Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους οπαδούς»
Ο Αντόνιο Κόντε ζήτησε συγγνώμη από τους οπαδούς της Νάπολι μετά την απογοητευτική πρεμιέρα στο πρωτάθλημα και την ήττα με 3-0 από τη Βερόνα.
Ο Αντόνιο Κόντε ανέλαβε το «τιμόνι» της Νάπολι αυτό το καλοκαίρι μετά την καταστροφική σεζόν των Παρτενοπέι πέρυσι [10η θέση]. Ο πρώην προπονητής της Τσέλσι υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με τον σύλλογο του ιταλικού Νότου και την Κυριακή (18/08) έκανε πρεμιέρα στο πρωτάθλημα κόντρα στην Ελλάς Βερόνα, με την ομάδα να παρουσιάζεται κατώτερη των προσδοκιών και να χάνει με 3-0.
Μιλώντας στο Sky Italia, ο Αντόνιο Κόντε δήλωσε: «Στο πρώτο ημίχρονο, υπήρχε μόνο μία ομάδα. Δεν νομίζω ότι η Βερόνα είχε καμία ευκαιρία. Τούτου λεχθέντος, αφήσαμε αμέσως τη Βερόνα να έχει ένα σουτ στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου και στη δεύτερη περίπτωση βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Στη συνέχεια λιώσαμε σαν το χιόνι στον ήλιο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη από τους Ναπολιτάνους οπαδούς, οι οποίοι μας ακολουθούν με τόσο πάθος. Είμαι ο προπονητής και είναι σωστό να αναλάβω πλήρως την ευθύνη. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη γιατί το δεύτερο ημίχρονο ήταν απαράδεκτο. Μια εμφάνιση που δείχνει ότι πρέπει να δουλέψουμε σκληρά σε όλους τους τομείς. Ήρθα στη Νάπολι με πολύ ενθουσιασμό, με μεγάλη επιθυμία. Αν μπορώ να βοηθήσω τη Νάπολι, θα το κάνω».
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου