ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Σατσιάς: «Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και κερδίσαμε δίκαια»

Satsias: "We played good football and won fairly"

The coach of Lamia, Marinos Satsias, appeared very pleased with the image and the double in Agrinio.

What Marinos Satsias said to Cosmote TV after Lamia's 0-1 win over Panaitolikos:

"We are very happy, congratulations also to the opponent who fought with ten players. We were amazing in the first quarter. We lost our composure and made mistakes afterwards, but we played a good second half and deservedly won in the end. It's a new team with young guys. In the end I saw that we were all together, we played good football and we must continue like this. Difficult games with AEK and Olympiacos are coming. We will go without stress and if we can get something it will be the best."

*** Σατσιάς: «Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και κερδίσαμε δίκαια»

Πολύ ευχαριστημένος από την εικόνα και το διπλό στο Αγρίνιο εμφανίστηκε ο προπονητής της Λαμίας, Μαρίνος Σατσιάς.

Όσα είπε ο Μαρίνος Σατσιάς στην Cosmote TV μετά το 0-1 της Λαμίας επί του Παναιτωλικού:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι, συγχαρητήρια και στον αντίπαλο που πάλεψε με δέκα παίκτες. Ήμασταν καταπληκτικοί στο πρώτο τέταρτο. Χάσαμε την ηρεμία μας και κάναμε λάθη στη συνέχεια, αλλά κάναμε καλό δεύτερο μέρος και στο τέλος δίκαια κερδίσαμε. Είναι μια καινούργια ομάδα με νεαρά παιδιά. Στο τέλος είδα ότι ήμασταν όλοι μαζί, παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Έρχονται δύσκολα παιχνίδια με ΑΕΚ και Ολυμπιακό. Θα πάμε χωρίς άγχος και αν μπορέσουμε να πάρουμε κάτι θα είναι ό,τι καλύτερο».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου