Petrakis: "The result is unfair, the effort of my players is important"
The coach of Panaitolikos, Giannis Petrakis, stated that the result against Lamia is unfair, while he emphasized the effort of his players in a game they were playing with a numerical disadvantage from the 13th minute.
Panaitolikos did not manage to start with the right this year as they lost 1-0 against Lamia in Agrinio. After the end of the match, Yannis Petrakis speaking to the Cosmote TV camera said the following: "I think we deserved the goal even more. It was a game that didn't go our way from the start, we were kicked out early, I want to say that the effort made by the players was very great.
I think that the image of the game does a great injustice to the effort made by the children, because we became very dangerous and more productive than the opponent.
We missed a penalty, but I think the result is very unfair, based on when the opponent's goal was scored and the dismissal and the conditions that were made. But what is important for me is the effort made, everything is in football.
It was a game that did not want us today, we must continue on this path and even more, because if we have this attitude and this way we play, I believe and I am sure that in the end all that is unfair and lost, will be returned to us."
On the next game against the champion PAOK and on when the team will perform as expected: "Today I can't complain about the picture and especially after the numerical data. I think we played the game very well, given the conditions.
Obviously there is room for improvement, I'm sure our work will get better. I think we are in good shape now, regardless of the result.
I'm just not happy with the result. A big thank you also to the world for his support throughout the game, we want him with us, the team is doing great things, it needs work, patience and perseverance".
*** Πετράκης: «Άδικο το αποτέλεσμα, σημαντική η προσπάθεια των παικτών μου»
Ο τεχνικός του Παναιτωλικού, Γιάννης Πετράκης ανέφερε πως το αποτέλεσμα με την Λαμία είναι άδικο, ενώ στάθηκε στην προσπάθεια των παικτών του σε ένα παιχνίδι που έπαιζαν με αριθμητικό μειονέκτημα από το 13'.
Ο Παναιτωλικός δεν κατάφερε να ξεκινήσει με το δεξί την φετινή χρονιά καθώς έχασε με 1-0 από την Λαμία στο Αγρίνιο. Μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Γιάννης Πετράκης μιλώντας στην κάμερα της Cosmote TV ανέφερε τα εξής: «Νομίζω πως δικαιούμασταν και με το παραπάνω το γκολ. Ήταν ένα παιχνίδι που δεν μας πήγαινε από την αρχή, είχαμε την αποβολή νωρίς, θέλω να πω πως η προσπάθεια που έγινε από τους παίκτες ήταν πολύ μεγάλη.
Θεωρώ πως η εικόνα του παιχνιδιού, αδικεί πάρα πολύ την προσπάθεια που έκαναν τα παιδιά, γιατί γίναμε πάρα πολύ επικίνδυνοι και πιο παραγωγικοί από τον αντίπαλο.
Χάσαμε πέναλτι, νομίζω όμως πως το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ άδικο, με βάση και το πότε μπήκε το γκολ του αντιπάλου και την αποβολή και τις προϋποθέσεις που έγιναν. Όμως σημαντικό για εμένα είναι η προσπάθεια που έγινε, όλα είναι μέσα στο ποδόσφαιρο.
Ήταν ένα παιχνίδι που δεν μας ήθελε σήμερα, πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτό τον δρόμο και ακόμα πιο πολύ, γιατί αν έχουμε αυτή την συμπεριφορά και αυτό τον τρόπο που παίζουμε, πιστεύω και είμαι σίγουρος πως στο τέλος όλα αυτά που είναι άδικα και χάνονται, θα μας επιστραφούν».
Για το επόμενο παιχνίδι με τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ και για το πότε η ομάδα θα αποδώσει τα αναμενόμενα: «Σήμερα δεν μπορώ να έχω παράπονο από την εικόνα και ειδικά μετά και τα αριθμητικά δεδομένα. Πιστεύω πως το παιχνίδι το παίξαμε πάρα πολύ καλά, με βάση τις συνθήκες που είχε.
Προφανώς και υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, η δουλειά μας είμαι σίγουρος πως θα γίνεται καλύτερη. Θεωρώ πως είμαστε σε καλή κατάσταση τώρα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.
Μόνο από το αποτέλεσμα δεν είμαι ευχαριστημένος. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κόσμο για την συμπαράσταση του σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού, τον θέλουμε κοντά μας, η ομάδα κάνει σπουδαία πράγματα, χρειάζεται δουλειά, υπομονή και επιμονή».
Πηγή: Sport 24.grΠηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου