ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Αλμέιδα: "Μας πείραξε ο αποκλεισμός, όμως θέλαμε να παίξουμε ήρεμοι"

Almeyda: "We were annoyed by the exclusion, but we wanted to play calmly"

In his statements to COSMOTE TV, Matias Almeyda spoke about AEK's reaction to the match against OFI.

AEK prevailed 3-0 against OFI, reacting after being disqualified by Noa. In his statements to COSMOTE TV, Almeyda talked about the importance of the victory, but also about the protagonist Pelios.

Almeyda's statements in detail:

On the evidence he saw: "I believe we are back, today's victory is important for the team, the group, themselves, for the people who support us. Very important to make a start in the championship."

For AEK who didn't seem tense after the elimination: "We talked a lot with the players, we keep talking, it bothered us, we are saddened by the elimination. We wanted to play calmly, to put on a good performance."

On Pelios: "You always ask me about Pelios. He's done well, he's a young footballer with a great attitude, we're trying to calm his game, to keep his mind clear on what he's doing. We use him at the pace I want and we're doing very well."

He also added: "For the gentleman who will come now (including Della) he has my absolute respect, because he put his chest in front of a difficult moment".

*** Αλμέιδα: "Μας πείραξε ο αποκλεισμός, όμως θέλαμε να παίξουμε ήρεμοι"

Ο Ματίας Αλμέιδα στις δηλώσεις του στην COSMOTE TV μίλησε για την αντίδραση της ΑΕΚ στην αναμέτρηση με τον ΟΦΗ.

Η ΑΕΚ επικράτησε 3-0 του ΟΦΗ, αντιδρώντας μετά τον αποκλεισμό από τη Νόα. Ο Αλμέιδα στις δηλώσεις του στην COSMOTE TV μίλησε για τη σημασία της νίκης, αλλά και για τον πρωταγωνιστή Πήλιο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλμέιδα:

Για τα στοιχεία που είδε: "Πιστεύω επιστρέψαμε, σημαντική η σημερινή νίκη για την ομάδα, το γκρουπ, τους ίδιους, για τον κόσμο που μας στηρίζει. Πολύ σημαντικό να κάνουμε αρχή στο πρωτάθλημα".

Για την ΑΕΚ που δεν έδειχνε σφιγμένη μετά τον αποκλεισμό: "Μιλήσαμε αρκετά με τους παίκτες, συνεχώς μιλάμε, μας πείραξε, είμαστε στεναχωρημένοι με τον αποκλεισμό. Θέλαμε να παίξουμε ήρεμοι, να κάνουμε καλή εμφάνιση".

Για τον Πήλιο: "Πάντα με ρωτάτε για τον Πήλιο. Τα πήγε καλά, είναι νεαρός ποδοσφαιριστής με τρομερή διάθεση, προσπαθούμε να ηρεμήσουμε το παιχνίδι του, να έχει καθαρό στο μυαλό του αυτό που έχει να κάνει. Τον χρησιμοποιούμε με τον ρυθμό που θέλω και τα πάμε πολύ καλά".

Συμπλήρωσε επίσης: "Για τον κύριο που θα έρθει τώρα (σ.σ. τον Δέλλα) έχει τον απόλυτο σεβασμό μου, γιατί έβαλε τα στήθη του μπροστά σε μία δύσκολη στιγμή".

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου