Dellas: "AEK's 3-0 win is fair, let it be a lesson for us"
The coach of OFI, Traianos Dellas, spoke to the Cosmote TV camera after the defeat by AEK and spoke of a fair result.
OFI had a difficult "mission" in its premiere in the Stoiximan Superleague, as it faced the "injured" AEK in New Philadelphia and was defeated 3-0. After the negative result, the technician of Cretans, Traianos Dellas, spoke to the Cosmote TV camera and after thanking Matias Almeidas for his kind words, he spoke about the bad first half, speaking of a fair result.
"Thank you very much to Almeida for his kind words. We didn't get into the rhythm of the game at all, slow thinking and what we tried to change in the second half was to change our image a bit. We conceded two easy goals and then tried to put some pressure on. 3-0 was a fair result. The game with AEK should be a very hard lesson for us going forward", said Kolossos.
*** Δέλλας: «Δίκαιο το 3-0 της ΑΕΚ, να μας γίνει μάθημα»
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Τραϊανός Δέλλας, μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV μετά την ήττα από την ΑΕΚ και έκανε λόγο για δίκαιο αποτέλεσμα.
Ο ΟΦΗ είχε δύσκολη «αποστολή» στην πρεμιέρα του στη Stoiximan Superleague, καθώς αντιμετώπισε την «πληγωμένη» ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια και ηττήθηκε με 3-0. Μετά το αρνητικό αποτέλεσμα ο τεχνικός των Κρητικών, Τραϊανός Δέλλας, μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV και αφού ευχαρίστησε τον Ματίας Αλμέιδα για τα καλά του λόγια, στάθηκε στο κακό πρώτο ημίχρονο, κάνοντας λόγο για δίκαιο αποτέλεσμα.
«Ευχαριστώ πολύ τον Αλμέιδα για τα καλά του λόγια. Δεν μπήκαμε καθόλου στον ρυθμό του αγώνα, αργή σκέψη και αυτό που προσπαθήσαμε να αλλάξουμε στο δεύτερο ημίχρονο ήταν να αλλάξουμε κάπως την εικόνα μας. Δεχτήκαμε δύο ευκολα γκολ και στην συνέχεια προσπαθήσαμε να βάλουμε κάποια πίεση. Το 3-0 ήταν δίκαιο αποτέλεσμα. Το παιχνίδι με την ΑΕΚ θα πρέπει να μας γίνει ένα πολύ σκληρό μάθημα για την συνέχεια», ανέφερε ο Κολοσσός.
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου