Lucescu: "The Champions League is a dream, but... step by step"
Razvan Lucescu did not hide that he dreams of the Champions League, but is focused on PAOK's first mission in the qualifiers, against Bania Luka.
"Step by step", was the motto given by Razvan Lucescu in view of PAOK's attempt to reach the League Phase of the Champions League, before the first match against Bania Luka for the second qualifying round.
"I would be a hypocrite if I said that our minds are not there. It is a dream, but we have a qualifying round ahead of us, against a champion of her country and we will have to give our best. To qualify, secure Europe and then move on. In football there are teams that are used to winning titles in their country and thus have built a winning mentality. And there are teams that haven't won many trophies and don't have that mentality. The best example is Napoli, a good team, with potential, but after the championship they won last year they finished tenth. It's hard to manage your mind and stay focused on the next goal. When you think far away, you lose focus on the goal in front of you. That's why we only have to think about this game. The world has the right to dream, that's life, you live better when you have dreams", noted the Romanian coach.
"When you hear a name and it doesn't tell you something, it has nothing to do with reality. You must be serious and humble. In football you have to have a strong mentality, fight for victory, believe in it and not consider that your presence on the field is enough to win. We are facing a team that won the title in their league. Few know what it takes to win a trophy, so be careful. Banja Luka showed in the previous round that it knows how to take advantage of the circumstances, without necessarily dominating. That's why it needs attention. "Football is not just about who plays the best football, there are other aspects," he added.
On whether he is afraid of his players being affected by transferology, he said: "I don't know what to tell you. I don't know anything about transfers, I don't know what the players know. Everyone is committed, we have very mature players who know that whatever is done by the club is in the interest of all of us. Our goal is to become stronger than last year, we have goals and if we are serious and humble we can fight again for our happiness".
Asked if he is afraid of the pressure of his team and if this is a trap, he answered: "Why not look at it positively? Not negative, not like a trap! Let's think about it after the matches with Banja Luka. Let's pass, lock Europe and then we discuss it again".
Regarding his racing plans and whether some players have been left behind, he underlined: “Whenever I want to relax, I see your last description in the game with Mars. I have shared it with a lot of people in Romania, so they can see how people live football here. The success of last season was the management of the team and the use of the players who were in the best condition. This is my thought now. There are players who have been here throughout the pre-season, others who have not had a full pre-season. You are always rewarded for your work and not for… luck.”
Regarding the work done in the preparation, he pointed out: "I can say that we did a very good preparation, there was concentration from everyone, with energy, mood and aggression. I think we did a very good job in Holland and to learn to manage ourselves after a very good season we had."
*** Λουτσέσκου: «Όνειρο το Champions League, αλλά… βήμα-βήμα»
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου δεν έκρυψε πως ονειρεύεται το Champions League, αλλά επικεντρώνεται στην πρώτη αποστολή του ΠΑΟΚ στα προκριματικά, απέναντι στην Μπάνια Λούκα.
«Βήμα-βήμα», ήταν το σύνθημα που έδωσε ο Ραζβάν Λουτσέσκου εν όψει της προσπάθειας του ΠΑΟΚ να φτάσει στην League Phase του Champions League, πριν από το πρώτο ματς με την Μπάνια Λούκα για τον δεύτερο προκριματικό γύρο.
«Θα ήμουν υποκριτής αν έλεγα πως το μυαλό μας δεν είναι εκεί. Είναι ένα όνειρο, αλλά μπροστά μας έχουμε έναν προκριματικό γύρο, απέναντι σε μια πρωταθλήτρια της χώρας της και θα πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Να προκριθούμε, να διασφαλίσουμε την Ευρώπη και μετά να προχωρήσουμε. Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν ομάδες που έχουν συνηθίσει να παίρνουν τίτλους στη χώρα τους κι έτσι έχουν φτιάξει μια νοοτροπία νικητή. Και υπάρχουν ομάδες που δεν έχουν πάρει πολλά τρόπαια και δεν έχουν αυτή τη νοοτροπία. Το καλύτερο παράδειγμα είναι η Νάπολι, καλή ομάδα, με δυνατότητες, αλλά μετά το πρωτάθλημα που πήραν πέρσι τερμάτισαν δέκατοι. Είναι δύσκολο να διαχειριστείς το μυαλό σου και να είσαι συγκεντρωμένος στον επόμενο στόχο. Όταν σκέφτεσαι μακριά, χάνεις την εστίαση στο στόχο που είναι μπροστά σου. Γι’ αυτό πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο αυτό το παιχνίδι. Ο κόσμος έχει δικαίωμα να ονειρεύεται, έτσι είναι η ζωή, ζεις καλύτερα όταν έχεις όνειρα», σημείωσε ο Ρουμάνος τεχνικός.
«Όταν ακούς ένα όνομα και δεν σου λέει κάποια πράγματα, αυτό δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Πρέπει να είσαι σοβαρός και ταπεινός. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να έχεις ισχυρή νοοτροπία, να παλεύεις για τη νίκη, να πιστεύεις σε αυτή και να μη θεωρείς ότι αρκεί η παρουσία σου στο γήπεδο για να κερδίσεις. Αντιμετωπίζουμε μια ομάδα που στο πρωτάθλημά της πήρε τον τίτλο. Λίγοι ξέρουν τι χρειάζεται για να κερδίσεις ένα τρόπαιο, γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή. Η Μπάνια Λούκα έδειξε στον προηγούμενο γύρο πως ξέρει να εκμεταλλεύεται τις περιστάσεις, χωρίς απαραίτητα να κυριαρχεί. Γι’ αυτό θέλει προσοχή. Το ποδόσφαιρο δεν παίζεται μόνο στο ποιος παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο, αλλά υπάρχουν και άλλες πτυχές», πρόσθεσε.
Για το αν φοβάται μήπως επηρεαστούν παίκτες του από τη μεταγραφολογία είπε: «Δεν ξέρω τι να σας πω. Δεν ξέρω κάτι για μεταγραφές, δεν ξέρω τι ξέρουν οι παίκτες. Όλοι είναι αφοσιωμένοι, έχουμε πολύ ώριμους παίκτες που γνωρίζουν πως ό,τι είναι να γίνει από το κλαμπ είναι για το συμφέρον όλων μας. Στόχος μας είναι να γίνουμε πιο δυνατοί από πέρσι, έχουμε στόχους και αν είμαστε σοβαροί και ταπεινοί μπορούμε να παλέψουμε και πάλι για την ευτυχία μας».
Ερωτηθείς αν φοβάται την πίεση της ομάδας του και αν αποτελεί αυτό παγίδα απάντησε: «Γιατί να μην το δούμε θετικά; Όχι αρνητικά, όχι σαν παγίδα! Ας το σκεφτούμε μετά τα ματς με την Μπάνια Λούκα. Να περάσουμε, να κλειδώσουμε την Ευρώπη και μετά το ξανασυζητάμε».
Σχετικά με τα αγωνιστικά του πλάνα και αν έχουν μείνει πίσω κάποιοι παίκτες υπογράμμισε: «Όποτε θέλω να χαλαρώσω, βλέπω την τελευταία περιγραφή σας στο παιχνίδι με τον Άρη. Το έχω μοιραστεί με πολύ κόσμο στη Ρουμανία, για να δουν πώς ζει ο κόσμος το ποδόσφαιρο εδώ. Η επιτυχία της περασμένης σεζόν ήταν η διαχείριση της ομάδας και η χρησιμοποίηση των παικτών που ήταν στην καλύτερη κατάσταση. Αυτή είναι και η σκέψη μου τώρα. Υπάρχουν παίκτες που ήταν εδώ σε όλη την προετοιμασία, άλλοι που δεν είχαν πλήρη προετοιμασία. Πάντα επιβραβεύεσαι για τη δουλειά σου και όχι για την… τύχη».
Αναφορικά με τη δουλειά που έγινε στην προετοιμασία επισήμανε: «Μπορώ να πω ότι κάναμε πολύ καλή προετοιμασία, υπήρχε συγκέντρωση από όλους, με ενέργεια, διάθεση και επιθετικότητα. Πιστεύω πως κάναμε πολύ καλή δουλειά στην Ολλανδία και για να μάθουμε να διαχειριστούμε τους εαυτούς μας μετά από μια πολύ καλή σεζόν που είχαμε».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου