Djuric remained at Olympiakos
Mitar Djuric will be an Olympiakos player for the next year as well, with the international centre-back staying at home as he has stated.
After an excellent year in which he won the championship and the cup, as well as the double in the MVP awards, Mitar Djuric remained at Olympiakos. The international centre-back, as he had mentioned in an interview with the Gazzetta, considers the "red and whites" his home and stayed with the goal of winning even more titles.
In detail, the relevant announcement of Olympiakos is as follows: "OLYMPIAKOS S.F.P. announces the renewal of his collaboration with Dimitris Djuric. The international center signed his new two-year contract and remains on the roster of the club's Men's Volleyball team.
"To win more titles and end my career at Olympiakos"
The statement of Dimitris Djuric: "I am very happy to continue my career at Olympiacos, in the team where I grew up, where I became a man. I hope to win more titles and end my career here! Indeed, that is what I wish. In the coming season, I hope that we will all be healthy, that it will be a year full of titles, more than we got last year and that we will do even better in the CEV Champions League."
*** Παρέμεινε στον Ολυμπιακό ο Τζούριτς
Παίκτης του Ολυμπιακού και για την επόμενη χρονιά θα είναι ο Μίταρ Τζούριτς με τον διεθνή κεντρικό να παραμένει στο σπίτι του όπως και ο ίδιος έχει δηλώσει.
Μετά από μία εξαιρετική χρονιά στην οποία κατέκτησε πρωτάθλημα και κύπελλο, αλλά και το νταμπλ στα βραβεία MVP, ο Μίταρ Τζούριτς παρέμεινε στον Ολυμπιακό. Ο διεθνής κεντρικός, όπως είχε αναφέρει και σε συνέντευξή του στο Gazzetta, θεωρεί τους «ερυθρόλευκους» σπίτι του και έμεινε με στόχο να κερδίσει ακόμα περισσότερους τίτλους.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση του Ολυμπιακού έχει ως εξής: «Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Τζούριτς. Ο διεθνής κεντρικός υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, διετούς διάρκειας και παραμένει στο ρόστερ της ομάδας βόλεϊ Ανδρών του συλλόγου.
«Να κατακτήσω και άλλους τίτλους και να σταματήσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό»
Η δήλωση του Δημήτρη Τζούριτς: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό, στην ομάδα που μεγάλωσα, που ανδρώθηκα. Εύχομαι να κατακτήσω κι άλλους τίτλους και να σταματήσω την καριέρα μου εδώ! Αλήθεια, αυτό εύχομαι. Τη σεζόν που έρχεται, εύχομαι να είμαστε όλοι υγιείς, να είναι μια χρονιά γεμάτη τίτλους, περισσότερους από όσους πήραμε πέρυσι και να κάνουμε ακόμα καλύτερη πορεία στο CEV Champions League».
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου