ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Με το περιβραχιόνιο του Κόμπε ο Τέιτουμ: «Ήθελα να έχω κάτι δικό του στο μεγαλύτερο ματς της καριέρας μου»

With Kobe's armband, Tatum: "I wanted to have something of his own in the biggest match of my career"

Jason Tatum appeared in Game 7 against the Heat with Kobe Bryant's armband.

The Celtics ace has openly expressed the love he had with Kobe and as he stressed in the most important match of his career, he wanted to wear the armband.

"Everyone knows how much I admire him. He is my idol, my favorite player, my inspiration. And the shoes I wore the last few days were dedicated to his memory. We were in the seventh game and I wanted to have something from him in the biggest match of my career so far. "I wanted to share the moment with him, in some way, and honor his memory," Tatum said characteristically.

*** Με το περιβραχιόνιο του Κόμπε ο Τέιτουμ: «Ήθελα να έχω κάτι δικό του στο μεγαλύτερο ματς της καριέρας μου»

Ο Τζέισον Τέιτουμ εμφανίστηκε στο Game 7 κόντρα στους Χιτ με το περιβραχιόνιο του Κόμπε Μπράιαντ.

Ο άσος των Σέλτικς έχει εκφράσει ανοικτά τον έρωτα που είχε με τον Κόμπε και όπως τόνισε και ο ίδιος στο σημαντικότερο ματς της καριέρας του ήθελε να φοράει το περιβραχιόνιο.

«Όλοι ξέρουν πόσο τον θαυμάζω. Είναι το είδωλό μου, ο αγαπημένος μου παίκτης, η έμπνευσή μου. Και τα παπούτσια που φορούσα τις τελευταίες μέρες ήταν αφιερωμένα στη μνήμη του. Ήμασταν στο έβδομο παιχνίδι και ήθελα να έχω κάτι από εκείνον στο μεγαλύτερο ματς της καριέρας μου ως τώρα. Ήθελα να μοιραστώ τη στιγμή με εκείνον, με κάποιον τρόπο και να τιμήσω τη μνήμη του», ανέφερε ο Τέιτουμ χαρακτηριστικά.

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου