
Damir Kanadi spoke after the game with Olympiakos about the team of Atromitos and expressed some complaints.
Canadi told NOVA about:
The game with Olympiakos: We wanted to limit the space for Olympiakos and gain confidence. I am a little disappointed because we lost the match and while my team tried hard. I believe that there were two cases for a red card at Olympiakos. With ten players it was another match. I am a little disappointed with the result but I want to congratulate Olympiakos for the victory. Yes I think we are in good shape and we believe in the team. I believed in the result with a better second part.
*** Κάναντι: «Πιστεύω ότι υπήρχαν δύο περιπτώσεις για κόκκινη στον Ολυμπιακό»
Ο Νταμίρ Κάναντι μίλησε μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό για την ομάδα του Ατρόμητου και εξέφρασε και κάποια παράπονα.
Ο Κάναντι είπε στη NOVA για:
Το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό: Θέλαμε να περιορίσουμε τους χώρους για τον Ολυμπιακό και να αποκτήσουμε αυτοπεποίθηση. Είμαι λίγο απογοητευμένος γιατί χάσαμε το ματς και ενώ η ομάδα μου προσπάθησε πολύ. Πιστεύω ότι υπήρχαν δύο περιπτώσεις για κόκκινη κάρτα στον Ολυμπιακό. Με δέκα παίκτες να ήταν άλλο ματς. Είμαι λίγο απογοητευμένος από το αποτέλεσμα αλλά θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για τη νίκη. Ναι πιστεύω ότι είμαστε σε καλή κατάσταση και πιστεύουμε στην ομάδα. Πίστευα στο αποτέλεσμα με ένα πιο καλό β' μέρος.
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου