Paris is threatening to leave Neymar inactive until 2022!Letting Neymar inactive until 2022 when his contract with Paris ends, threatens Al-Kelafi, chairman of the group.
Extremely dissatisfied with Neimar's attitude is the president and owner of Paris Saint-Germain, Al-Kelafi. As the Spanish "El Pais" says, the powerful Parisian man threatened the Brazilian to keep him inactive in the team until his contract expires in 2022.
In recent times, the Spanish press reported that Paris had already rejected Barcelona's $ 40 million bid for the player, plus Coutinho and Debabel, calling it "jokes".
Al Kelafi believes Neimar is spoiling his company profile in Qatar that has invested the Paris team.
The threat was already answered by the player's father and manager, saying his son's teammates would react to the fact that the team would be deprived of their star player.
===Η Παρί απειλεί να αφήσει ανενεργό τον Νεϊμάρ μέχρι το 2022!
Να αφήσει τον Νεϊμάρ ανενεργό μέχρι το 2022 που τελειώνει το συμβόλαιό του με την Παρί, απειλεί ο πρόεδρος της ομάδας, Αλ Κελαϊφί.
Εξαιρετικά δυσαρεστημένος με τη στάση του Νεϊμάρ είναι ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της Παρί Σεν Ζερμέν, Αλ Κελαϊφί. Όπως αναφέρει η ισπανική «El Pais», ο ισχυρός άνδρας των Παρισιάζων απείλησε τον Βραζιλιάνο ότι θα τον κρατήσει ανενεργό στην ομάδα, μέχρι να λήξει το συμβόλαιό του το 2022.
Τις τελευταίες ώρες ο ισπανικός Τύπος ανέφερε ότι η Παρί είχε ήδη απορρίψει πρόταση της Μπαρτσελόνα για τον παίκτη, ύψους 40 εκατ. ευρώ συν τους Κουτίνιο και Ντεμπελέ, χαρακτηρίζοντάς την «αστεία».
Ο Αλ Κελαϊφί θεωρεί ότι ο Νεϊμάρ χαλάει το προφίλ της εταιρείας του στο Κατάρ που έχει επενδύσει την ομάδα του Παρισιού.
Στην απειλή αυτή απάντησε ήδη ο πατέρας και μάνατζερ του παίκτη, λέγοντας ότι οι συμπαίκτες του γιου του θα αντιδράσουν στο γεγονός ότι η ομάδα θα στερηθεί τον σταρ παίκτη της.
Πηγή: Σπορ FM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου