ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Λάσμε: "Γυρίζω σε μια μεγάλη ομάδα, την οποία αγαπώ"

Lasme: "I'm going to a big group that I love"

Stephan Lassme said he was happy to return to Panathinaikos Superfoods, the team he loves as he explained.
The promise and anticipation to relive the atmosphere of OAKA.

A short time after formalizing his return to OAKA, Stephan Lassme spoke of his decision to relinquish Panathinaikos' jersey. The 36-year-old center pointed to Superfoods OE's Panathinaikos website that "I'm going to a big team team that I love about it and I feel very happy." A team with which I was "tied" as I played and remained " I was not in it "to add:


"I love the fans of Panathinaikos and the OAKA On what stadiums I have fought I have not met an atmosphere similar to OAKA I am looking forward to fighting again for these fans I will give them everything and I will do what my coach to help Panathinaikos achieve his goals With Pascu coach I have not worked in the past but I have played many times as an opponent I appreciate his work, I think he is one of the top coaches in Europe and this gives me an extra motivation for to be good hand ".
===Λάσμε: "Γυρίζω σε μια μεγάλη ομάδα, την οποία αγαπώ"

Ο Στεφάν Λάσμε δήλωσε χαρούμενος που επιστρέφει στον Παναθηναϊκό Superfoods, την ομάδα που αγαπάει όπως εξήγησε. Η υπόσχεση και η αναμονή για να ξαναζήσει την ατμόσφαιρα του ΟΑΚΑ.

Λίγη ώρα μετά την επισημοποίηση της επιστροφής στο ΟΑΚΑ, ο Στεφάν Λάσμε μίλησε για την απόφασή του να ξαναφορέσει τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Ο 36χρονος σέντερ τόνισε στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods πως "γυρίζω σε μια μεγάλη ομάδα ομάδα την οποία αγαπάω γι’ αυτό και αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Μια ομάδα με την οποία ήμουν “δεμένος” όσο έπαιζα και παρέμεινα “δεμένος” ακόμη και το διάστημα που δεν ήμουν σε αυτή", για να προσθέσει:

"Αγαπώ τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού και το ΟΑΚΑ. Σε όσα γήπεδα έχω αγωνιστεί δεν έχω συναντήσει ατμόσφαιρα αντίστοιχη του ΟΑΚΑ. Ανυπομονώ να αγωνιστώ και πάλι γι' αυτούς τους οπαδούς. Θα τα δώσω όλα και θα κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μου προκειμένου να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του. Με τον κόουτς Πασκουάλ δεν έχω συνεργαστεί στο παρελθόν, αλλά έχω παίξει πολλές φορές ως αντίπαλος. Εκτιμώ τη δουλειά του, θεωρώ πως είναι από τους κορυφαίους προπονητές στην Ευρώπη και αυτό μου δίνει ένα έξτρα κίνητρο για να γίνω καλύτερος".
Πηγή: Sport 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου