ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Αραούχο: «Να γράψω και εγώ ιστορία με το 11» (video)

Araujo: "To write and I history with 11» (video)

He informed about the history of the number of the jersey that once the Sergio Araujo.


The Sergio Araujo informed about the history bearing the jersey with the number '11' will again AEK and did not hesitate to talk about it ...

"I'm learning now that 11 is both historical figure I want to try myself to write my own story and give the best I can," said the Argentine in his first interview as an EU player in the channel group on youtube.

"I am very happy to be here. It is an opportunity that gives me AEK to show what I can do, what not showed in Spain. I can not wait to start. The world and how to have come from the time I came here is something very important for me, all that you have done a very good impression, "said and continued:

"It's really nice, starting from Boca until now AEK play in yellow. As I said to my father, he was a very significant way, although there were opportunities for greater economic reward decided to come to AEK why is my best move for his career. "

The Araujo then talked about the difficult games and derby coming ...

"I look forward very much to live, to do training with my new teammates to see the full stadium, winning all difficult games and derby to give our fans what they want," he concluded.
 
===Αραούχο: «Να γράψω και εγώ ιστορία με το 11» (video)

Ενημερώθηκε για την ιστορία του αριθμού της φανέλας που θα φορά ο Σέρχιο Αραούχο. 

Ο Σέρχιο Αραούχο ενημερώθηκε για την ιστορία που φέρει η φανέλα με το νούμερο «11» που θα φορά στην ΑΕΚ και δεν δίστασε να μιλήσει για αυτό… 

«Μαθαίνω τώρα ότι το 11 είναι τόσο ιστορικός αριθμός θέλω να προσπαθήσω και εγώ να γράψω τη δική μου ιστορία και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ», ανέφερε ο Αργεντινός στην πρώτη του συνέντευξη ως ποδοσφαιριστής της Ένωσης στο κανάλι της ομάδας στο youtube. 

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ. Είναι μια ευκαιρία που μου δίνει η ΑΕΚ για να δείξω αυτά που μπορώ να κάνω, αυτά που δεν έδειξα στην Ισπανία. Ανυπομονώ να ξεκινήσω. Ο κόσμος και το πώς με έχουν αντιμετωπίσει από την στιγμή που ήρθα εδώ είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, όλα αυτά που έχουν κάνει πολύ καλή εντύπωση», τόνισε και συνέχισε: 

«Είναι πολύ όμορφο, ξεκινώντας από την Μπόκα μέχρι και τώρα στην ΑΕΚ παίζουν με κίτρινο. Όπως είπα και με τον πατέρα μου, ήταν μια πολύ σημαντική ευκαιρία, παρότι υπήρχαν ευκαιρίες για μεγαλύτερη οικονομική ανταμοιβή αποφάσισα να έρθω στην ΑΕΚ γιατί είναι μια καλύτερη κίνηση για την καριέρα μου». 

Ο Αραούχο, στη συνέχεια, μίλησε για τις δύσκολες αναμετρήσεις και τα ντέρμπι που έρχονται… 

«Ανυπομονώ πάρα πολύ να το ζήσω, να κάνω προπόνηση με τους νέους μου συμπαίκτες, να δω γεμάτο το γήπεδο, να κερδίσουμε όλα τα δύσκολα ματς και τα ντέρμπι και να δώσουμε στους φιλάθλους μας αυτό που θέλουν», κατέληξε. 

 
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου