ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Αρης: Έλυσε τα ban και προχωράει στην υλοποίηση του μεταγραφικού σχεδιασμού

Aris: Bans resolved and transfer planning is underway

With an update, Aris FC announced that the ban issue has been resolved and it can now proceed with transfer announcements.

Aris is definitively leaving an important issue behind and is focusing exclusively on its transfer reinforcement. After completing the acquisition of Tom Dele Bashiru, the team's people are turning their attention to strengthening the defensive line, with the case of the first central defender being at an advanced stage.

The Yellow and Blacks had limited their movements in the previous period, as the priority was to settle the pending issues with FIFA.

Now, according to the FC's update, the cases that had led to the imposition of two bans have been settled, as a result of which there is no longer an obstacle to completing the next transfers. All that remains is the formal update of the FIFA electronic system, a process that is expected to be completed at the beginning of the new week.

With this chapter closed, Aris can focus exclusively on the competitive part of the planning. After Bashirou, the priority is to acquire a stopper who will be a key member of the starting lineup, while the remaining moves foreseen in the transfer plan to fill the gaps in the roster will follow.

*** Αρης: Έλυσε τα ban και προχωράει στην υλοποίηση του μεταγραφικού σχεδιασμού 

Με ενημέρωση της η ΠΑΕ Άρης γνωστοποίησε πως λύθηκε το θέμα με τα ban και πλέον μπορεί να προχωρήσει σε ανακοινώσεις μεταγραφών.

Ο Άρης αφήνει οριστικά πίσω του ένα σημαντικό ζήτημα και επικεντρώνεται αποκλειστικά στη μεταγραφική του ενίσχυση. Μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης του Τομ Ντέλε Μπασιρού, οι άνθρωποι της ομάδας στρέφουν το βάρος στην ενίσχυση της αμυντικής γραμμής, με την υπόθεση του πρώτου κεντρικού αμυντικού να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Οι Κιτρινόμαυροι είχαν περιορίσει τις κινήσεις τους το προηγούμενο διάστημα, καθώς προτεραιότητα αποτέλεσε η διευθέτηση των εκκρεμοτήτων που υπήρχαν με τη FIFA.

Πλέον, σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ, οι υποθέσεις που είχαν οδηγήσει στην επιβολή δύο ban έχουν τακτοποιηθεί, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον εμπόδιο για την ολοκλήρωση των επόμενων μεταγραφών. Απομένει μόνο η τυπική ενημέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος της FIFA, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές της νέας εβδομάδας.

Με αυτό το κεφάλαιο να κλείνει, στον Άρη μπορούν να ασχοληθούν αποκλειστικά με το αγωνιστικό σκέλος του σχεδιασμού. Μετά τον Μπασιρού, η προτεραιότητα αφορά την απόκτηση ενός στόπερ που θα προορίζεται για βασικό στέλεχος της ενδεκάδας, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες κινήσεις που προβλέπει ο μεταγραφικός σχεδιασμός για την κάλυψη των κενών στο ρόστερ.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου