ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Τάουνς: «Νόμιζα πως θα αποσυρθώ στη Μινεσότα, αλλά ο πρώην εργοδότης μου δεν συμφωνούσε»

Towns: "I thought I was going to retire in Minnesota, but my former employer didn't agree"

Karl-Anthony Towns expressed his sadness at the way he left Minnesota, where he thought he would end his career.
Karl-Anthony Towns' move from the Minnesota Timberwolves to the Knicks has been known for some time now, with Julius Randle and Donde DiVicenzo going to Minnesota.
KAT showed his love for the city and the team by saying, among other things: "I didn't expect that this city would become my home, my family." The Knicks big man spoke on the Roommates Show and once again showed his sadness at the way he left the Wolves.
"I thought I would finish my career in Minnesota. But my former employer didn't agree with that,” were the words of the Dominican tall who found Brunson and Bridges on the Knicks.
*** Τάουνς: «Νόμιζα πως θα αποσυρθώ στη Μινεσότα, αλλά ο πρώην εργοδότης μου δεν συμφωνούσε»

Ο Καρλ-Άντονι Τάουνς έδειξε τη στεναχώρια του για τον τρόπο που έφυγε από τη Μινεσότα, στην οποία νόμιζε πως θα κλείσει την καριέρα του.
Εδώ και αρκετό καιρό έχει γίνει γνωστή η μετακίνηση του Καρλ Άντονι Τάουνς από τους Μινεσότα Τίμπεργουλβς στους Νικς, με τους Τζούλιους Ραντλ και Ντόντε ΝτιΒιτσέντζο να πηγαίνουν στη Μινεσότα.
Ο ΚΑΤ έδειξε την αγάπη του για την πόλη και την ομάδα αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Δεν περίμενα ότι αυτή η πόλη θα γίνει το σπίτι μου, η οικογένεια μου». Ο ψηλός των Νικς μίλησε στο Roommates Show και έδειξε για άλλη μια φορά τη στεναχώρια του για τον τρόπο που έφυγε από τους λύκους.
«Νόμιζα πως θα τέλειωνα την καριέρα μου στη Μινεσότα. Αλλά ο πρώην εργοδότης μου δεν συμφωνούσε με αυτό», ήταν τα λόγια του Δομινικανού ψηλού που βρήκε τον Μπράνσον και τον Μπρίτζες στους Νικς.
Πηγή: Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου