ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Γκουαρδιόλα: «Θέλω να είμαι σίγουρος ότι όταν αποχωρήσω, θα είναι για το καλό της Μάντσεστερ Σίτι»

Guardiola: "I want to be sure that when I leave, it will be for the good of Manchester City"

Statements regarding his future in the technical leadership of Manchester City, Pep Guardiola made.

Whether Pep Guardiola will remain at the technical leadership of Manchester City after the end of this season is one of the most... hot topics, not only in English, but also in world football.

The Catalan coach's contract with the champions ends next June and as time passes, it seems more likely that he will leave the "citizens", with whom he has conquered everything from 2016 until today!

His name was heard very strongly for the bench of the national team of England, before the country's federation finally ended up with Thomas Tuchel, while his future at City remains... uncertain.

Guardiola himself was again asked by reporters about where the situation stands at the moment, replying that no decision has been made yet and adding that when he does leave, he wants to be sure it will be for the good of the club.

"The club has not given me a time limit to make a decision about my future. I'm sure they have alternate options for when I leave. This is something that will happen, sooner or later, and the club must be prepared," he initially said and went on to say:

"My departure will not be a surprise. I have to be sure that when it happens, it will be for the good of the team. I will not delay my decision if I feel it will hurt the team. And if they ask me my opinion about who will be my replacement, I will give it, but that decision will not be mine."

*** Γκουαρδιόλα: «Θέλω να είμαι σίγουρος ότι όταν αποχωρήσω, θα είναι για το καλό της Μάντσεστερ Σίτι»

Δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στην τεχνική ηγεσία της Μάντσεστερ Σίτι, έκανε ο Πεπ Γκουαρδιόλα.

Το αν ο Πεπ Γκουαρδιόλα θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία της Μάντσεστερ Σίτι μετά το τέλος της φετινής σεζόν, αποτελεί ένα από τα πιο... καυτά θέματα, όχι μόνο στο αγγλικό, αλλά και στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Το συμβόλαιο του Καταλανού προπονητή με τους πρωταθλητές ολοκληρώνεται τον ερχόμενο Ιούνιο και όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιθανότερη φαντάζει η αποχώρησή του από τους «πολίτες», με τους οποίους έχει κατακτήσει τα πάντα από το 2016 μέχρι και σήμερα!

Το όνομά του ακούστηκε πολύ έντονα και για τον πάγκο της εθνικής Αγγλίας, πριν η ομοσπονδία της χώρας καταλήξει τελικά στον Τόμας Τούχελ, ενώ το μέλλον στο στη Σίτι παραμένει... αβέβαιο.

Ο ίδιος ο Γκουαρδιόλα, ρωτήθηκε ξανά από δημοσιογράφους σχετικά με το πού βρίσκεται η κατάσταση αυτή την στιγμή, απαντώντας ότι δεν έχει ληφθεί ακόμα καμία απόφαση και προσθέτοντας ότι όταν αποχωρήσει, θέλει να είναι σίγουρος ότι θα είναι για το καλό του συλλόγου.

«Ο σύλλογος δεν μου έχει δώσει κάποιον χρονικό περιορισμό για να πάρω την απόφαση σχετικά με το μέλλον μου. Είμαι σίγουρος ότι έχουν εναλλακτικές επιλογές για όταν θα αποχωρήσω. Αυτό είναι κάτι που θα συμβεί, αργά ή γρήγορα, και ο σύλλογος πρέπει να είναι προετοιμασμένος», ανέφερε αρχικά και συνέχισε λέγοντας:

«Η αποχώρησή μου δεν θα είναι έκπληξη. Θα πρέπει να είμαι σίγουρος ότι όταν συμβεί, θα είναι για το καλό της ομάδας. Δεν θα καθυστερήσω την απόφασή μου αν νιώσω ότι αυτό θα κάνει κακό στην ομάδα. Και αν με ρωτήσουν την γνώμη μου σχετικά με το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης μου, θα τη δώσω, αλλά δεν θα είναι δικιά μου αυτή η απόφαση». 

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου